دریافت صورتحساب بانک صادرات

يكشنبه ، 28 شهریور 1400 ، 15:36

بانک صادرات ایران به منظور رفاه حال مشتریان خود اقدام به دریافت صورتحساب از طرق مختلف نموده است. دارندگان حسابهای سپهر بانک صادرات می توانند از با انتخاب یکی از طرق ذیل از وضعیت حساب خود مطلع شوند.


معرفی خدمات

دریافت صورتحساب از طریق تلفنبانک

دریافت صورتحساب از طریق تلفن همراه (موبایل)

ارائه خدمات به مشتریان از طریق پست الکترونیکی

دریافت صورتحساب از طریق نمابر

دریافت صورتحساب از طریق دستگاه خودپرداز (ATM)

دریافت صورتحساب از طریق بانکداری اینترنتی

دریافت صورتحساب از طریق تلفن بانک

جهت دریافت صورتحساب از طریق تلقنبانک مشتری می تواند به ترتیب ذیل عمل نموده و از سه گردش آخر حساب خود مطلع گردد.


برقراری تماس با شماره تلفن 22266566-021

ورود صرفاً شماره 16 رقمی كارت برای بار اول و وارد نمودن رمز دوم كارت كه عددی حداقل 5 رقمی است ( رمز فوق همان رمزی توسط مشتری و با مراجعه به ATM در قسمت عملیات رمز با انتخاب گزینه رمز دوم، تعریف شده است . ) ویا وارد نمودن شماره 13 رقم حساب و رمز دوم (رمز دوم برای شماره حساب را هم می توان از طریق تلفبانک دریافت کرد و هم از طریق شعبه)

انتخاب كلید شماره 2

دریافت صورتحساب از طریق تلفن همراه (موبایل)

برای دریافت 3 گردش آخر گزینه صورتحساب را انتخاب نمایید . با ورود به این قسمت دو بخش دیده می‌شود، بخش بالایی شماره حساب فعال را نمایش می‌دهد که بصورت اتوماتیک روی حساب پیش فرض (Default) قرار دارد (در صورتیکه 3 گردش آخر حساب دیگر خود را بخواهید کافیست آنرا انتخاب نموده و از لیست حسابهای خود حساب مورد نظر را برگزینید ، کادر پایین نیز محل ورود رمز 4 رقمی حساب مورد نظر می‌باشد . با ارسال پیام و در صورت صحیح بودن اطلاعات وارد شده پیامی حاوی 3 تراکنش آخر حساب برایتان ارسال می‌گردد


ارائه خدمات به مشتریان از طریق پست الکترونیکی

مشتری گرامی ضمن تشکر و قدردانی از شما به جهت انتخاب بانک صادرات ایران به عنوان بانک خدمتگزار نکاتی چند به منظور تسهیل و تسریع در دریافت صورتحساب از طریق اینترنت و پست الکترونیکی را به اطلاع میرساند:


لطفا" جهت دریافت خدمات از طریق اینترنت و پست الکترونیکی با مراجعه به وب سایت اینترنتی بانک صادرات ایران به آدرس www.bsi.ir و یا با مراجعه حضوری به شعبه مربوطه نسبت به تکمیل فرم درخواست اقدام نمائید.


در صورت تکمیل فرم مربوطه از طریق وب سایت بانک صادرات ایران میبایست پس از چاپ یا پرینت فرم مزبور به شعبه ذیربط جهت تائید و انجام اقدامات مقتضی مراجعه نمائید . نحوه تکمیل فرم مربوطه:


1- نام و نام خانوادگی خود را به صورت خوانا و صحیح در فرم درج نمائید


2- درج شماره تعریف مشتری ، شماره حساب و کارت به صورت کامل در فرم الزامی است


یادآوری


جهت دریافت شماره تعریف مشتری که یک شماره اختصاصی با 10 رقم می باشد به شعبه افتتاح کننده مراجعه و یا از طریق دستگاههای خودپرداز (با درخواست اعلام موجودی) اقدام نمائید.


در صورتیکه مایل به دریافت صورتحساب و یا مشاهده آن از طریق اینترنت و یا پست الکترونیکی هستید ، لطفا"آدرس پست الکترونیکی ( E.mail ) خود را در فرم بصورت خوانا درج نموده تا رمز عبور جهت دستیابی به اطلاعات حساب به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال گردد.


درج آدرس پست الکترونیکی( E.mail ) می بایست به صورت خوانا ، ‌صحیح و با حروف بزرگ در جدول مربوطه تکمیل گردد . به گونه ای که علائم (- . @ _ ) و حروف به صورت جداگانه در هرخانه مشخص شود.


توجه


درخصوص دریافت صورتحساب از طریق پست الکترونیکی مشتری کافی است فقط 1 بار و حداقل برای یک حساب خود نسبت به تکمیل فرم درخواست اقدام نموده و با یک شماره تعریف مشتری کلیه حسابهای دیگر و یا حسابهای جدیدی که در آینده افتتاح خواهند شد بصورت خودکار قابل دسترسی خواهند بود.

آدرس پست الکترونیکی (E.mail) و رمز عبور تعریف شده و همچنین مقطع دریافت صورتحساب جهت تمامی حسابهای مشتریان خواهد بود و لازم به تعریف آدرس پست الکترونیکی و رمز عبورجداگانه برای هر حساب نمی باشد.

لطفاً در هر فرم فقط یک آدرس پست الکترونیکی (E.mail ) را جهت دریافت رمز عبور درج نمائید.

نحوه دریافت صورتحساب از طریق اینترنت و پست الکترونیکی (Email)

جهت مشاهده و دریافت صورتحساب از طریق اینترنت و یا ایجاد هرگونه تغییر در رمز عبور ، آدرس پست الکترونیکی و مقاطع دریافت آن به وب سایت اینترنتی بانک صادرات ایران به آدرس www.bsi.ir مـــراجعه و پس از انتخــاب صفحه فارسی روی نشانـــه “دریافت صورتحساب " با ماوس کلیک نمائید.

در پنجره جدید در محلهای پیش بینی شده شماره حساب و شماره تعریف مشتری و رمز عبور خود را به همان صورتی که از طریق پست الکترونیکی دریافت نموده اید به صورت کامل وارد نمائید.

سپس روی دکمه ورود کلیک نمائید . در صفحه جدید شما قادر خواهید بود رمز عبور و یا مقاطع دریافت صورتحساب و .... را تغییر دهید

توجه


مشتری محترم ، خواهشمنداست جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در نگهداری رمز عبور خود دقت لازم را بعمل آورید

دریافت صورتحساب از طریق نمابر

مشتری می تواند با انتخاب این گزینه از تلفنبانک سپهر به دو طریق صورتحساب خود را از طریق نمابر در یافت نماید.


جهت دریافت صورتحساب از طریق نمابر به ترتیب ذیل عمل نمایید:


برقراری تماس با شماره تلفن 22266566-021

ورود صرفاً شماره 16 رقمی كارت برای بار اول و وارد نمودن رمز دوم كارت كه عددی حداقل 5 رقمی است (رمز فوق همان رمزی توسط مشتری و با مراجعه به ATM در قسمت عملیات رمز با انتخاب گزینه رمز دوم، تعریف شده است .) ویا وارد نمودن شماره 13 رقم حساب و رمز دوم (رمز دوم برای شماره حساب را هم می توان از طریق تلفبانک دریافت کرد و هم از طریق شعبه)

انتخاب كلید شماره 3

دریافت صورتحساب از طریق دستگاه خودپرداز (ATM)

در صورت انتخاب گزینه صورتحساب، گزینه های چاپ، رویت، رویت و چاپ مشاهده می شود. در صورت انتخاب گزینه رویت علاوه بر 5 تراکنش آخر هفته اخیر، مانده حساب را نیز می بینید. در صورت انتخاب گزینه چاپ برگه حاوی مبلغ و تاریخ 5 عملیات اخیر را خواهید دید و با انتخاب گزینه رویت و چاپ علاوه بر مشاهده ه تراکنش آخر هفته اخیر و مانده حساب خود بر روی صفحه نمایش، برگه حاوی اطلاعات فوق را نیز در یافت خواهید نمود.


دریافت صورتحساب از طریق بانکداری اینترنتی

مشتری می تواند با انتخاب این خدمت، صورتحساب خود را به چند شکل دریافت و مشاهده نماید.


مانده حساب: با استفاده از اين گزينه ميتوانند در هر لحظه مانده حسابهاي متمرکز سپهر خود را مشاهده نمائيد.


خلاصه حساب: با استفاده از اين گزينه مي‌توانيد کليه حسابهاي خود در سيستم متمرکز سپهر را مشاهده کرده و از وضعيت آخرين تراکنش و مانده حساب خود مطلع شويد.


صورت حساب 30 گردش آخر: با استفاده از اين گزينه مي‌توانيد در هر لحظه سي گردش آخر حساب متمرکز سپهر مورد نظر خود را مشاهده نمائيد.


صورت حساب دوره‌اي: با استفاده از اين گزينه مي‌توانيد صورت حساب متمرکز سپهر خود را در محدوده تاريخ مشخصي مشاهده نمائيد.


► رونمایی از نسخه جدید موبایل بانک
آشنایی با اینترنت بانک همراه بانک سپه ◄

مطالب مرتبط
بنر