لوازم ورزشی را از کجا بخریم؟

چهارشنبه ، 2 مرداد 1392 ، 10:58

ورزشکار شدن هم این روزها مدشده و خیلی ها حتی اگر سال در سال هم از بعضی لوازم ورزشی استفاده نکنند باید در یکی از اتاق هایشان چند تاوسیله داشته باشند!

به گزارش بانکی دات آی آر، البته این شرح حال تعداد معدودی از شهروندان تهرانی است حقیقت این است که در سال های اخیر و با افزایش فرهنگ سازی ، مردم گرایش بیشتری به ورزش پیدا کرده اند. به موازات آن صنف فروشندگان لوازم ورزشی هم از مزایای آن بهره مند شده اند.اما به نظر شما بهترین مکان برای خرید لوازم ورزشی مورد نیاز ورزش های همگانی کجاست؟!

در سطح تهران مغازه های متعددی وجود دارند که لوازم ورزشی مورد نیاز اغلب رشته های ورزشی را می فروشند اما اگر می خواهید بدانید بورس فروشگاه های لوازم ورزشی تهران کجاست حتما سری به میدان منیریه بزنید.

 

میدان منیریه یکی از میادین قدیمی تهران است که در محله منیریه قرار دارد. این میدان از شرق از طریق خیابان ابوسعید به بازار تهران و چهارراه گلوبندک، از غرب از طریق خیابان معیری به چهارراه لشکر و خیابان کارگر جنوبی و از شمال از طریق خیابان ولیعصر به میدان ولیعصر و از جنوب باز هم از طریق خیابان ولیعصر به میدان راه‌آهن ارتباط دارد.

خیابان ها و کوچه های اطراف این میدان پر از مغازه هایی است که لوازم ورزشی مختلفی از لوازم اسکی گرفته تا تردمیل و فوتبال دستی! می فروشند.

اگرچه این بازار هم به تسخیر کالا های چینی در آمده و هرطرف سرت را می چرخانی کالاهای چینی را می بینی اما اگر متخصص باشی و سلامتت برایت اهمیت داشته باشد می توانی با صرف وقت و هزینه ای معقول یک کفش ورزشی استاندارد یا سایر لوازم ورزشی مورد نیازت را تهیه کنی.

خوبی این مغازه ها این است که همه  چیز کنار هم است پس شما در یک روز می توانید آنچه که به آن نیاز دارید بخریدو همچنین تعدد مغازه ها و رقابت بین آنها باعث می شود گران فروشی کمتر به چشم بخورد و شما باصرف هزینه کمتر آنچه نیاز دارید را تهیه کنید.

از جمله لوازمی که در این بازار زیاد یافت می شود انواع کفش های ورزشی، لوازم اسکی، انواع وسایل برقی بدنسازی، فوتبال دستی، دارت، میز بیلیارد، مایو، لباس ورزشی، انواع توپ،تور،تفنگ ساچمه ای و... می باشد.

بعضی از برند های مطرح داخلی در این بازار مغازه دارند و البته کارگاه های لوازم ورزشی بافی و دوخت هم پیشتر در بعضی کوچه پس کوچه های این خیابان یافته می شد که این روزها خبری از آنها نیست.

اغلب کسانی که قصد تاسیس یک باشگاه را دارند و یا اینکه می خواهند برای استفاده شخصی خودشان خرید کنند حتما سری هم به اینجا می زنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► نرخ ارز،طلا وسکه نیم روز2مرداد 92
100 میلیون کاربر فیس بوک بر روی گوشی‌های تلفن همراه در هر ماه ◄

مطالب مرتبط
بنر