قطع سامانه ثبت‌نام اینترنتی تسهيلات قرض‌الحسنه

دوشنبه ، 10 خرداد 1389 ، 08:29

 

چندين روز است كه سامانه ثبت‌نام تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج قطع است.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از ايلنا، بيش از يك هفته از قطعي سامانه ثبت‌نام تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج مي‌گذرد و اين امر موجب سردرگمي متقاضيان شده است. زماني كه افراد براي دريافت تسهيلات قرض‌الحسنه به بانك‌ها مراجعه مي‌كنند، متصديان دايره وام آنها را به ثبت‌نام در سامانه تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج به نشاني
http://ve.cbi.irراهنمايي مي‌كنند، اما زماني كه افراد به نشاني مورد اشاره مراجعه مي‌كنند، با قطعي سامانه مواجه مي‌شوند. اين در حالي است كه متقاضيان براي دريافت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج بايد كد رهگيري خود را در اختيار داشته باشند تا بتوانند با در نظر داشتن مهلت 12روزه به بانك موردنظر مراجعه كنند.

داشتن كد رهگيري در روند دريافت تسهيلات از اهميت بالايي برخوردار است و تا زماني كه كد رهگيري متقاضيان مشخص نباشد، عملا فرآيند دريافت وام متوقف مي‌شود. متقاضيان اين نوع تسهيلات اگر به طور مستقيم به تارنماي بانك مركزي به نشاني www.cbi.ir مراجعه كنند و در همان صفحه اصلي بر گزينه ثبت‌نام تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج كليك كنند، باز هم با پيغام مشابهي كه حاكي از قطعي سامانه ثبت نام است، مواجه مي‌شوند.

بررسي روند تسهيلات‌دهي بانك‌ها به طور ويژه در بخش تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج نشان مي‌دهد كه بانك‌ها به دليل كمبود نقدينگي كمتر توانسته‌اند در پرداخت تسهيلات در مدت زمان كم موفق عمل كنند. قطعي مكرر و گاه طولاني‌مدت سامانه ثبت‌نام اين نوع تسهيلات نيز مزيد بر علت شده تا متقاضيان با مشقت و طي مدت زمان بيشتري به تسهيلات خود دست يابند. اين اتفاقات در حالي رخ مي‌دهد كه مسوولان بانكي همواره بر كوتاه بودن روند پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه ازدواج تاكيد كرده و مي‌‌‌‌كنند.

► تعطيلى ۲موسسه بزرگ پولى متخلف و داراى نفوذ
مجوز ورود بانکهای خارجی به ایران صادر شد ◄

مطالب مرتبط
بنر