پذیرش سرمایه گذار

جمعه ، 24 آبان 1387 ، 20:01
سرمایه گذاران محترم
لطفاً موارد ذیل را با دقت مطالعه نمایید و در صورتیکه تصمیم به سرمایه گذاری داشتید با شماره تلفن 89717000-021 یا ایمیل rabiei @ rayanmehr .co.ir تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر در اختیار شما قرار گیرد و موارد لازم جهت عقد قرارداد بیان شود.
اطلاعاتی راجع به سرمایه و پرداخت سود
1- حداقل نرخ سود پرداختی به سرمایه گذاران سالیانه 25% می باشد.
2- در دوره های قبلی نرخ سود قطعی پرداختی به سرمایه گذاران حدود 28% (3% بالاتر از حداقل اعلام شده) بوده است.  پیش بینی می شود نرخ قطعی در دوره های آتی نیز بیش از حداقل اعلام شده باشد.
3- سود سرمایه گذاران هر 3ماه یکبار (اواخر هر فصل) محاسبه و پرداخت می شود.
4- سرمایه گذار می تواند در هر زمانی تقاضای پس گرفتن سرمایه را بنماید. در این حالت سرمایه وی حداکثر تا یک ماه پس از درخواست بازگردانده می شود و سود سرمایه نیز تا آخرین روز به صورت روزشمار به وی پرداخت می شود.
5- اصل سرمایه و حداقل سود اعلام شده توسط شرکت نرم افزاری صاحب تجارت تضمین می شود. این شرکت از سال 76 در عرصه کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران فعالیت دارد و سابقه درخشان و تجربیات موفقی در زمینه کسب و کار الکترونیک دارد.
موضوع سرمایه گذاری
1- سرمایه شما جهت سرمایه گذاری در پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی ایران مورد استفاده قرار می گیرد.
2- سرمایه شما برای خرید و فروش محصولات این فروشگاه های اینترنتی به کار می رود.
3- این فروشگاه ها بیش از  4 سال است که راه اندازی شده است و سرمایه شما جهت تأسیس یا توسعه آنها به کار نمی رود. یعنی در حال فروش هستند.  بنابراین سرمایه شما از همان ابتدا در سوددهی قرار می گیرد.
4- این فروشگاه هادر حال حاضر مشتریان خود را دارند و فروش آن تضمین شده می باشد و همانطور که اشاره شد پر فروش ترین وب سایت های تجارت الکترونیک ایران هستند و این رتبه از بانک مربوطه قابل استعلام است.

► فراخوان همکاری در سایت بانکی
نرخ سود سرمایه گذاری بانک ها و موسسات مالی کشور ◄

بنر