در قاب تصویر/ جنگل نوردی درچالدران

يكشنبه ، 25 تیر 1391 ، 07:38

 

جنگل‌نوردی یا طبیعت‌گردی از فعالیت‌های هیجان‌انگیز و فرح‌بخشی است که هدف از انجام آن مشاهده مناظر و طبیعت و سیر و سیاحت در سرزمین‌های بکر است. از جمله سفرهایی به شمار می رود  که صرفاً به منظور تفرج و برای تغییر حال و هوای زندگی روزمره انجام می شود.

در جایی از شمال سبز در مسیر تلاقی رودخانه های (دو هزار) و (سه هزار ) ، کمی بالاتر از تنکابن ، جایی هست که گویا طبیعت آن را برای خودش جدا کرده است.

اینجا (چالدره ) به زمان نیازی نیست . نبض ساعتها آرام است و اضطراب لحظه ها در هماهنگی آبی رودخانه ها محو می شود. درختان ، آسمان و طلایی های خورشید به تو نیز رخصت می دهند تا در مکالمه زندگی بخش و روح افزایشان مشارکت بورزی …تا … خود شکوفایی ات را حس کنی .

در چالدره تنکابن با همه قدمت هزاره ای اش ، طنین هایی هست که کوهساران وجودت را آکنده از آرامش ناب و رویایی می کند. حتی امکانات رفاهی زبده وزیادی که در چالدره فراهم شده به رنگ و شانی است که با طبیعت منطقه هماهنگ و هم آواز هست  تا مسافران ایرانی و خارجی با خاطری آسوده به تفرج در طبیعت بپردازند.

اقامت در طبیعت چالدره، جنگل گردی، قدم زدن در ساحل رودخانه و اقامت شبانه در کلبه های جنگلی توسکا، افرا و غیره، همگی مواردی هستند که نمی توان به سادگی از آنها گذشت. از امکانات موجود در این پارک می توان به آلاچیق های زیبای درختی، کلبه های درختی جهت اقامت مسافران، سرویس های بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد.

راه دسترسی: تنکابن (شهسوار)، کیلومتر ۱۸جاده دوهزار، مجتمع اقامتی تفریحی چالدره

 

تصاویر از سی پرشیا

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

 

 

► درقاب تصویر/ مزرعه آفتابگردان در قره تپه
در قاب تصویر/ بزرگترین معدن طلای جهان ◄

مطالب مرتبط
بنر