سه جزیره برتر بهشتی توریستی برای تعطیلات

چهارشنبه ، 4 شهریور 1394 ، 08:00

بانکی دات آی آر: مثلی هست که می‌گوید هیچ چیز کامل نیست اما مکانی روی زمین در حد کمال وجود دارد که این حرف را نقض می‌کند. جزایر و سواحل بی پایانی وجود دارد که برای توریست ها....
در زندگی پرمشغله امروزی یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات جزیره ها هستند که هم مناظر زیبا دارند هم آرامش در آنجا جریان دارد و می‌توانید به طور کامل استراحت کنید. این جزایر بهشت های مطلقی هستند که آنقدر جذابیت برای توریست ها دارند که می‌توانند آنها را از داشتن یک تعطیلات عالی مطمئن سازند.


فیجی: به مقدار قابل توجهی دارای گردشگر است که از جزایر نادی و دنا رو دیدن میکنند این کشور دارای مقادیر زیاد امکان غواصی و دیدن کرانه های مرجانی است که از جاذبه های گردشگری این کشور به شمار می آیند.


 

پوکت: بهترین مکان در آسیا و کشور تایلند جزایر رویایی پوکت برای تعطیلات است. این جزیره آرام، زیبا و دست نخورده است. این روزها زمان بسیار خوبی برای مسافرت به پوکت است و حتی تماشای آن در شب هم ارزش خاص خودش را دارد. اینجا گردشگاه های زیادی برای یک نفر وجود دارد و هرکس می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند. خلاصه باید بگوییم همه چیز برای خوش گذشتن به توریست ها مهیا است.

 


 

سیدنی: این شهر در استرالیا یکی از بهترین سواحل جهان را داراست. ورزش های آبی زیای مثل موج سواری و غواصی هم وجود دارد. به غیز از سواحل زیبا در این کشور نقاط توریستی زیادی برای گردشگران وجود دارد.


 

 

► 4 جزیره شگفت انگیز دنیا که همانند بهشت است
جاذبه های توریستی و گردشگری جزیره موریس ◄

مطالب مرتبط
بنر