4 جزیره شگفت انگیز دنیا که همانند بهشت است

شنبه ، 7 شهریور 1394 ، 08:04

بانکی دات آی آر: 4جزیره شگفت انگیز جهان که برای گردشگران شبه تصویر بهشت آنها از بهشت است که در فصل تابستان بهترین آب و هوا را دارندسواحل زیبا و طبیعت بکر این جزیره می تواند برای انسان بسیار لذت بخش باشد.

 

جزیره ی آیتوتاکی کوک : در قلب اقیانوس آرام یک دریاچه ی مرجانی در میان جزایر کوک وجود دارد. جزیره ی فوق العاده زیبای آیتوتاکی با طبیعت وحشی و زیبای خود شرایطی فوق العاده استثنایی دارد و برای گردشگران شبیه تصور آن ها از بهشت است. به جز قسمت هایی که آب ها آبی رنگ است ایتوتاکی قسمتی دارد که شن آن سفید و آب آن شفاف وتمیز است.

 

جزیره ی بلاک : که قسمتی از مجمع الجزار روید است به عنوان یکی از زیباترین جزایر جهان شناخته می شود. معمولاً گردشگران در فصل تابستان به این جزیره می روند چرا که آب و هوای بلاک در این فصل بسیار عالی است. در این جزیره هزینه ی اقامت زیاد نیست و به راحتی می توانید به پیاده روی ، دوچرخه سواری و صخره نوردی بپردازید

 

جزیره ی پرتو سانتو : در نزدیکی شهر مدیرا در پرتغال موج های اقیانوس اطلس به سمت یک جزیره ی زیبا به نام پرتو سانتو حرکت می کنند، جایی که شن های سفید ساحل توسط صخره های کوهستانی نگه داشته شده اند. به دلیل زیبایی های این جزیره و مردم مهمان نوازی که در روستاهای اطراف این جزیره زندگی می کنند هر سال تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان به این جزیره می آیند و تعطیلات خود را در آن سپری می کنند.

جزیره ی آندامان : آب های زیبای خلیج بنگال تنها یکی از زیبایی های بکر این جزیره هستند. جزیره آندامان بیشتر شبیه جزیره های رویایی در نقاشی هاست و قسمت هایی دارد که هنوز دست بشر به آن نرسیده است. البته این جزیره تحت کنترل است و برای رفتن به آن باید از دولت هندوستان مجوز مخصوص را بگیرید در غیر این صورت حتی نزدیک شدن به جزیره هم امکان پذیر نیست.




 

► 10 جاذبه توریستی و شگفت انگیز پکن
سه جزیره برتر بهشتی توریستی برای تعطیلات ◄

مطالب مرتبط
بنر