5 شهر توریستی کشور آمریکا

يكشنبه ، 15 شهریور 1394 ، 08:06
پنج شهر توریستی آمریکا


هر ساله، میلیون ها گردشگر خارجی (شامل گردشگران پرشماری از کانادا و مکزیک) برای بازدید از ایالات متحده به این کشور سفر می کنند و بیشتر وقت خود را در چند شهر خاص آمریکا می گذرانند. در اینجا پنج شهر برتر آمریکا را برای شما نام می بریم. بعضی از این شهرها برای واردشدن به شلوغی و غوغا مناسب هستند و برخی از آنها برای فرار از آن.

 

 


نیویورک

نیویورک دارای دیدنی هایی مانند وال استریت، منطقه تماشاخانه ها، ساختمان امپایر استیت، مجسمه آزادی، موزه هایی در سطح جهانی و اغذیه فروشان دوره گرد است که خوراکی های همه کشورهای جهان را ارایه می دهند. این شهر درخور توجه همه جهان است. هر سرآشپزی که رستورانی در این شهر باز می کند، هر طراحی که کارهای خود را در این شهر ارایه می دهد و هر هنرمندی که آثارش را در گالری های این شهر به نمایش می گذارد، هیجانی را که در هر تکه از این شهر بسیار بزرگ جریان دارد، احساس می کند. بازدید کنندگان و توریست ها هم این انرژی را جذب می کنند، چه تحت تاثیر چراغ ها و نورهای باشکوه میدان تایمز باشند یا مشغول دیدن آثار هنرمندانی که کارهای دستی شان را در پارک میدان یونیون به نمایش می گذارند.

لس آنجلس
بهترین تعریفی که می توان ازلس آنجلس به دست داد، با دو محله معروف آن است. هالیوود، سرشار از زرق و برق، تجمل و جاذبه های شهرت است. در اینجا معروف ترین ستاره های سینمای جهان را می توان دید. گردشگران حین قدم زدن در خیابان رودیو و خیابان تجاری سانست یا هنگام گرفتن عکس یادگاری در مقابل تماشاخانه تاریخی چینی گرومن، می توانند این چهره های مشهور را ملاقات کنند. نقطه مقابل این صحنه ها، سبک زندگی در محله ساحل ونیس است. این محله که دارای بلواری در کناره اقیانوس آرام است جاذبه ای برای هر نوع آدم با هر نوع سلیقه ای دارد یکی از بهترین مکان ها برای تماشا کردن مردم و رهگذرانی از پنج قاره جهان است.




 

سانفرانسیسکو

سانفرانسیسکو شهری است با بادهای ملایمی که از سوی اقیانوس آرام می وزد. وضعیت هوا تعیین کننده تصمیماتی است که ساکنان و گردشگران این شهر می گیرند. پارک گلدن گیت با مسیرهای مخصوص پیاده روی، سواحل میهمان نواز و چشم انداز پل افسانه ای گلدن گیت، در روزهای آفتابی جذابیت خاصی دارد، حتی اگر کمی هم نسیم سرد بوزد. در روزهای ابری می توان در بخش های داخلی شهر به سواری با واگن های مسافرکش پرداخت یا به گشت و گذاری برای بازدید از معماری شهر رفت، از جمله «پینتد لیدیز»، خانه های یک شکل دوران ویکتوریا و ادوارد که بر روی بلندی های شیب دار شهر بنا شده و غالبا از آنها عکسبرداری و فیلمبرداری می شود.


میامی و سواحل آن مانند آهنگ تند و صرف نظر از ساعت روز، دارای ضرباهنگی دایم است. ساوت بیچ محل تجمع مردم خوش پوش است و ایستگاه های نجات غریق آن به سبک آردکو ساخته شده اند. وقتی هوا تاریک می شود، خیابان اوشن که با نورهای نئون سبز و سرخ و آبی و صورتی روشن می شود، تبدیل به صحنه ای باشکوه و مجلل می شود که همتای آن را در هیچ جای دنیا نمی توان یافت. فرهنگ اسپانیایی در این شهرهمیشه زنده است و در انواع غذاها و محله هایی مانند لیتل هاوانا منعکس می شود؛ در آنجا مردان به زبان اسپانیایی حرف می زنند و در حال دود کردن سیگار برگ و بازی دومینو در کاله اوچو (خیابان هشتم) سر به سر هم می گذارند و مزاح می کنند.


اورلاندو

می گویند منطقه اورلاندو بزرگ، سرزمین فرار نهایی است. در این شهر مساله مهاجرت به حال خود رها شده است. حتی خلاق ترین بازدید کنندگان هم تسلیم دنیای دیسنی و پارک های استودیوهای فیلمسازی یورنیورسال یا هر نوع سرگرمی دیگری که برچسب دیسنی داشته باشد، می شوند. اما اورلاندو هم فقط مقصد رویاها، تصورات و شخصیت های با لباس مبدل نیست. بازدیدکنندگان از مرکز شهر شاهد سبک معماری مختلط هستند، از خانه های سبک ویکتوریا گرفته تا آسمان خراش ها. در این قسمت از شهر فروشگاه های لباس و رستوران های متعددی وجود دارد و زندگی شبانه آن زنده و پر تحرک است. کسانی که به فضاهای طبیعی علاقه مندند، می توانند در پارک در

 

► 10 جاذبه توریستی و شگفت انگیز آرژانتین
جاذبه توریستی هنگ کنگ ◄

مطالب مرتبط
بنر