کوش آداسی و جاذبه گردشگری

شنبه ، 4 مهر 1394 ، 11:29
بانکی دات آی آر : کوش آداسی به معنای جزیره پرنده یکی از توریستی ترین شهرهای ساحلی در غرب کشور ترکیه است. این شهر زیبا پر از رستورانها و هتلهای متنوع می باشد و شبهایی زنده و شاد دارد. ۳۰۰ روز از سال در این شهر هوا آفتابی و بسیار مناسب برای انجام تفریحات آبی و سپری کردن روز در کنار آبهای نیلگون دریاست. رفتن به کوش آداسی از طریق فرودگاه ازمیر در ۸۰ کیلومتری این شهر صورت میپذیرد. از کوش آداسی به جاذبه هایی تنها در چند کیلومتری و فاصله های کم مانند پاموک کاله، افسوس ، ازمیر ، پرگاموم و غیره می توان سفر کرد.

 

 

جاذبه گردشگری کوش آداسی:

 

پارکهای آبی کوش آداسی:

کوش آداسی دارای سه پارک آبی با بهترین امکانات تفریحی مانند انواع سرسره های آبی و استخرهای بزرگ و کوچک است ، پارک آبی آدالند در ۴ کیلومتری و پارک آبی آکوا فنتسی در ۶ کیلومتری کوش آداسی که بسیار بزرگ هستند و پارک آبی لانگ بیچ آکوا که در ۵ کیلومتری جنوب کوش آداسی واقع شده اند. برای رفتن به این پارکهای آبی اتوبوسهای خطی رایگان از مرکز کوش آداسی وجود دارد. ساعت کار پارکهای آبی کوش آداسی از ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر است.


تورهای قایق سواری و غواصی:

از بندر کوش آداسی هر روز صبح قایقهای تفریحی مسافران را به گردشی چند ساعته در خلیجهای زیبای اطراف می برند.
در کوش آداسی همچنین مراکز زیاد غواصی وجود دارد که با امکانات بسیار عالی و آموزشهای کوتاه و بلندمدت ، گردشگران مشتاق را به سفرهای زیر آبی می برد. این تجربه بی نظیر با دیدن دنیای زیبای زیر آبهای دریای مدیترانه تکمیل می شود.

 

بازار محلی کوش آداسی:

سه بازار محلی در کوش آداسی برگزار میشود، بازارهای روزهای سه شنبه و جمعه که به میوه و سبزیجات محدود میشود و چهارشنبه بازار که در نزدیکی ایستگاه مینی بوس مرکز شهر است و می توانید انواع پوشاک از جمله اصل و تقلبی را در اینجا پیدا کنید. لوازم خانگی، آرایشی و کیف و کفش هم در این بازار دیده میشوند.


پاموک کاله پاموک قلعه:

پاموکاله یا قصر پنبه ای یکی از جاذبه های گردشگری استان دنیزلی در نزدیکی بودروم و کوش آداسی است که زیبایی طبیعی و شکل سنگهای تراورتن سفید و پله ای آن سالانه گردشگران زیادی را به این منطقه فرا میخواند.

 


 

► مکزیک و جاذبه گردشگری
گوا و جاذبه های گردشگری ◄

مطالب مرتبط
بنر