بهترین خوراک کشورهای دنیا

سه شنبه ، 7 مهر 1394 ، 08:59

بانکی دات آی آر : اکثر گردشگرانی که به نقاط مختلف سفر می‌کنند، مایلند تا با فرهنگ و آداب‌ورسوم آن کشور آشنا شوند. خورد وخوراک در هر کشور هم می‌تواند نشان‌دهنده‌ی رسوم و فرهنگ آن کشور باشد. در این‌ مقاله از کجارو به بهترین غذاهای کشورهای دنیا می‌پردازیم.

گردشگران هنگام بازدید از یک کشور  خارجی چه غذا یا خوراکی را نباید از دست بدهند؟

 

 

 

بهترین خوراک کشورهای دنیا:

 

استرالیا: Pie floater


اغلب گفته می‌شود که Pie floater را بهتر است برای درمان خماری مورد استفاده قرار داد. گوشت این غذا به سبک استرالیایی طبخ می‌شود. به این شکل که گوشت در یک کاسه با سوپ نخود سبز خوابانده می‌شود. گاهی اوقات هم فلفل، سس گوجه‌فرنگی، سرکه و نمک هم به آن اضافه می‌شود.
سرو این غذا در زمستان فوق‌العاده است.



برزیل: Feijoada


برزیل کشوری پهناور با غذاهای متنوع است، به همین خاطر انتخاب یک غذا کار دشواری است، اما Feijoada یکی از مهم‌ترین غذاهای این کشور به شمار می‌رود. این غذا شامل گوشت دودی گاو و خوک به همراه خوراک لوبیا سیاه است.
Feijoada معمولا با برنج، برگه‌ی کولارد (نوعی گیاه)، فاروفا (آرد تست شده‌ی manioc)، سس تند یا تکه‌ای پرتغال برای هضم بهتر سرو می‌شود.

 

کانادا: Poutine


Poutine در اصل غذای معروف شهر کبک در کانادا است، غذایی خوشمزه با کالری بالا که بدن شما را از داخل گرم می‌کند. سیب‌زمینی‌های سرخ شده با سس قهوه‌ای و پنیر آغشته

 

مصر: Molokhia

Molokhia با گشنیز و سیر پخته می‌شود و با گوشت خرگوش یا مرغ سرو می‌شود. البته بعضی اوقات این غذا را با ماهی یا بره میل می‌کنند
شده‌اند

 

 


آلمان: Currywurst


انتخاب یک غذا در آلمان سخت است ولی بیشترین طرف‌دار را Currywurst دارد.
Currywurst غذایی محبوب و فست‌فودی است که سوسیس آن ابتدا بخارپز شده و بعد سرخ می‌شود و با سیب‌زمینی و سس گوجه‌فرنگی و کاری سرو می‌شود.

اگر این غذا از روی دستور صلی‌اش درست شود بسیار خوش‌طعم خواهد بود

 

 

 

 

► ریو بهشتی برای گردشگران
آرام ترین مکان گردشگری دنیا ◄

مطالب مرتبط
بنر