هتل پورتوبلو آنتالیا

يكشنبه ، 24 دی 1396 ، 13:26

هتل پورتوبلو در شهر آنتالیا، یکی از بهترین هتلهای این شهر توریستی به شمار میرود. برای آشنا شدن با این هتل آنتالیا، همراه نکست هالیدی باشید.
آنتالیا جز محبوبترین شهرهای ترکیه برای سفر است و به دلیل داشتن ویژگیهای گردشگری مثل ساحل زیبا و آب و هوای عالی و همچنین انواع و اقسام مکانهای تفریحی و گردشگری، همواره میزبان توریستهای زیادی بوده که از سراسر جهان از جمله ایران، به آن سفر کردهاند. وجود انواع تور آنتالیا و تور لحظه آخری هم دلیل دیگری است که باعث شده بتوان با هزینه مناسب هم به این شهر زیبا سفر کرد و از آن لذت برد.
اما آنتالیا هم مثل دیگر شهرهای توریستی، هتلهای زیادی دارد که انتخاب از بین آنها، گاهی میتواند سخت باشد. امروز در نکست هالیدی سراغ هتل پورتوبلو در این شهر رفتهایم که یک هتل پنج ستاره است و جز هتلهای لوکس این شهر به شمار میرود. این هتل در ساحل کونیالتی آنتالیا واقع شده و به همین دلیل هم فقط با یک دقیق پیادهروی، میتوان به ساحل رسید. در نزدیکی این هتل همچنین مکانهای دیگری هم واقع شدهاند و مثلا فاصله هتل تا منطقه آزاد تجاری آنتالیا فقط ۱.۶ کیلومتر و فاصله آن تا آکواریوم آنتالیا ۴ کیلومتر است.
هتل پورتوبلو آنتالیا امکانات زیادی ارائه میکند که از جمله آنها، میتوان به استخر روباز، استخر سرپوشیده و استخر کودکان، زمین تنیس، سونا، جکوزی و امکانات ماساژ اشاره کرد. همچنین یک سالن ورزشی با انواع و اقسام دستگاههای مدرن نیز در این هتل وجود دارد تا در طول دوران اقامتتان در این هتل، از فعالیتهای روزشی خودتان هم عقب نمانید. این هتل همچنین یک ساحل اختصاصی هم دارد که میتوانید در آرامش آن، از نمای زیبای دریا لذت ببرید. بهعلاوه در این هتل معمولا برنامههای شاد و تفریحی زیادی هم اجرا میشوند.
در کنار چنین امکانات رفاهی، هتل پورتوبلو رستوران بسیار خوبی هم دارد که غذاهای بین المللی لذیذی را میتوان در آن نوش جان کرد. امکان خوردن غذا در محیطی سرپوشیده یا در محیط بیرونی فراهم شده. از حیث اتاقها هم هتل پورتوبلو شرایط خوبی دارد و هر اتاق، یک بالکون اختصاصی دارد که میتوان در آن، از منظره زیبای شهر لذت برد. امکانات رایج دیگری مثل تلویزیون، وای فای رایگان، سرویس بهداشتی، مینی بار و قسمتی برای نشستن هم از دیگر امکانات اتاقهای هتل به شمار میروند.
در کل اگر به دنبال هتلی لوکس و عالی در آنتالیا هستید که هم امکانات رفاهی خوبی داشته باشد، هم محل آن مناسب باشد و هم بتوانید از رستوران عالیاش استفاده کنید، هتل پورتوبلو پیشنهادی عالی برای شما خواهد بود.
اگر می‌خواهید قیمت تورهای ارزان آنتالیا را مشاهده کنید، وارد وب سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir شوید. سپس باید در صفحه‌ی اصلی، وارد قسمت تور، تورهای خارجی و در نهایت تور آنتالیا شوید. در این قسمت می‌توانید قیمت تورهای آنتالیا را مشاهده کنید؛ و با توجه به بودجه و زمانی که در اختیار دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. در این وب‌سایت می‌توانید قیمت‌های مختلفی را که آژانس‌ها ارائه داده‌اند با توجه به امکانات‌شان، مقایسه کرده و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

 

 

 

► هتل آمارا پرستیژ آنتالیا
مناسب‌ترین شهر جهان برای زندگی ◄

مطالب مرتبط
بنر