هتل فورچون پرل دبی

يكشنبه ، 8 بهمن 1396 ، 09:50

 

دبی جهان‌شهری است که امروزه در صدر برترین‌های دنیای گردشگری قرار گرفته است. این شهر برای هر کسی با هر سلیقه‌ای، چیزی برای عرضه و سرگرمی دارد. جای جای دبی پر است از هتل‌های لوکس که اقامتی خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم می‌زنند. در این مقاله از نکست هالیدی می‌خواهیم به معرفی هتل فورچون پرل این شهر بپردازیم. با ما همراه باشید.
کشور امارات در چند دهه‌ اخیر چنان رشدی داشته است که از یک بیابان به کشوری پیشرفته و مطرح در زمینه‌ی های مختلف از جمله گردشگری تبدیل شده است. در این میان دبی از ابوظبی هم جلو زده و امروزه همچون نگینی در امارات می‌درخشد. دبی شهر فرنگ است و هر چیزی را که فکرش را بکنید، اینجا پیدا می‌کنید. جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی در دبی وجود دارد، از جاذبه‌های مدرن گرفته تا جاذبه‌های تاریخی. ایرانی‌ها نیز به دلیل نزدیکی دبی و امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، تمایل بسیار زیادی به سفر به دبی دارند. تور دبی یکی از پرفروش‌ترین تورهای خارجی آژانس‌های مسافرتی است. اغلب هتل‌ های دبی کیفیت بالایی دارند و از استانداردهای هتلداری جهان برخوردار هستند. هتل فورچون پرل دبی که هتلی ۳ ستاره است، می‌تواند در سفر به این شهر اقامتگاه مناسبی برایتان باشد.

 


این هتل زیبا در قلب دبی (دیره، خیابان عمر بن الخطاب) واقع شده و به بسیاری از مناطق تجاری و اقتصادی این شهر نزدیک است. اینجا همچنین از فرودگاه بین‌المللی دبی فقط ۷ کیلومتر فاصله دارد. معبد هندو (حدود ۸ کیلومتر) و موزه‌ دبی (حدود ۸ کیلومتر) از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به این هتل هستند. موزه‌ دبی از اصلی‌ترین موزه‌های این شهر است که در سال ۱۷۸۷ ساخته شده و گفته می‌شود قدیمی‌ترین ساختمانی است که در دبی وجود دارد. از دیگر مکان‌هایی که می‌توانید در نزدیکی هتل ببینید، می‌توان به بازار طلا و پارچه، بازار منا و جزایر پالم دبی اشاره کرد. کسانی که عاشق غذا هستند، می‌توانند رستوران‌ها و کافه‌های بیرون‌بری که در نزدیکی هتل قرار دارند، طعم انواع مختلف غذاهای محلی و همچنین بین‌المللی را بچشند.

 


هتل فورچون پرل دبی دارای ۱۳۱ اتاق مجهز، ۷ رستوران، سالن بدنسازی، میز بیلیارد و استخر روباز است. تمامی اتاق‌های هتل دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ال‌سی‌دی، وای فای رایگان، سشوار، مینی‌بار، تهویه‌ی مطبوع، حمام اختصاصی به همراه وسایل و امکانات مربوط به آن، ومیز کارهستند. در این هتل سایر امکانات و خدمات عالی برای راحتی بیشتر میهمانان در نظر گرفته شده است که می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، جایی برای سیگار کشیدن، چک‌این و چک ات سریع، بیلیارد، آسانسور، تراس، خدمات نگهداری از کودکان، اسنک‌بار، انبار چمدان، روزنامه، اتاق‌های مخصوص غیر سیگاری‌ها، رستوران، صندوق امانات، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، صرافی، خشکشویی، فکس و فتوکپی و مغازه‌های که کادو و بلیط می‌فروشند، اشاره کرد.
میهمانان این هتل می‌توانند برای صبحانه از بوفه‌ هتل استفاده کنند. برای ناهار و شام نیز هتل فورچون پرل رستورانی دارد که در آن طیف گسترده‌ای از غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌شود.
تور ارزان امروزه آن چیزی است که به دنبالش هستند. اگر به دنبال تور ارزان دبی هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب‌سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir ، با مشاهده و مقایسه‌ی قیمت تور دبی که آژانس‌های مسافرتی مختلف ارائه می‌کنند، با توجه به بودجه و زمان سفر خود، بهترین تور را با مناسب‌ترین قیمت انتخاب کنید. قیمت تورها بسته به امکانات‌شان و زمان سفر (پیک یا غیرپیک) متغیر است.


 

► هتل ارم کیش
هتل آمارا پرستیژ آنتالیا ◄

مطالب مرتبط
بنر