هتل خلیج فارس قشم

سه شنبه ، 22 اسفند 1396 ، 09:53

 

هتل خلیج فارس قشم جز هتلهای چهار ستاره و ساحلی این جزیره است که در این مطلب از نکست هالیدی آن را معرفی خواهیم کرد.
جزیره قشم با داشتن انواع و اقسام جاذبههای گردشگری و تفریحی، یکی از مقصدهای محبوب برای سفر بین ایرانیها است و سالیانه میزبان مسافرهای زیادی از سراسر کشور و حتی کشورهای اطراف میشود.  مخصوصا این روزها به لطف تور لحظه آخری قشم و تور ارزان قشم، میتوان با قیمت مناسب هم به این شهر سفر کرد و مسافرت خاطرهانگیزی تجربه کرد. با این حال بهتر است پیش از سفر قشم، هتلهای این شهر را بشناسید. پیش از این در نکست هالیدی چندین هتل قشم را معرفی کردهایم و امروز هم سراغ معرفی هتل خلیج فارس این شهر رفتهایم که جزو هتلهای چهار ستاره و نزدیک به دریای قشم محسوب میشود.

 

هتل خلیج فارس قشم که در میدان علم و صنعت واقع شده، دارای یک طبقه و ۱۲۳ اتاق است. این هتل در ۵ کیلومتری ساحل شمالی شهر قشم واقع شده و یکی از بهترین ویژگیهای آن، همین نزدیک بودن به دریا و ساحل و صدالبته چشمانداز زیبای خلیج فارس است که از هتل دیده میشود. همچنین رستوران این هتل هم رو به دریا است و در هنگام صرف غذا، میتوانید از چشمانداز دریا هم لذت ببرید.
هتل خلیج فارس قشم، در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و البته در سال ۱۳۹۵ هم بازسازی شده است. اتاقهای این هتل دو تخته، دو تخته رو به دریا، سوئیت یکخوابه دو نفره، یکخوابه دو نفره رو به دریا، دو خوابه چهارنفره و سه خوابه شش نفره هستند. از جمله امکانات دیگر هتل، میتوان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰ خودرو، رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، اینترنت رایگان نامحدود، اتاق بازی مخصوص کودکان، سالن بیلیارد، کافی شاپ  و کافی نت اشاره کرد.

 

همچنین اتاقهای هتل خلیج فارس قشم هم شرایط خوبی دارند و از جمله امکانات آنها، میتوان به روم سرویس، یخچال، تلویزیون که در برخی اتاقها به صورت LED و در برخی به صورت معمولی است، یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی اشاره کرد. در کل میتوان گفت که اتاقهای هتل، تمام امکاناتی را که میتوان از یک هتل سه ستاره انتظار داشت، در اختیار مهمانها قرار میدهند.
در مجموع هتل خلیج فارس قشم، جز  هتلهای باکیفیت این شهر است و در صورتی که به دنبال یک اقامت خوب در قشم هستید، میتوانید آن را هم برای اقامت در نظر بگیرید.
اگر می‌خواهید قیمت تور ارزان قشم را مشاهده کنید، وارد وب سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir شوید. سپس باید در صفحه‌ی اصلی، وارد قسمت تور، تورهای داخلی و در نهایت تور قشم شوید. در این قسمت می‌توانید قیمت تورهای قشم را مشاهده کنید و با توجه به بودجه و زمانی که در اختیار دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. در این وب‌سایت می‌توانید قیمت‌های مختلفی را که آژانس‌های مسافرتی ارائه داده‌اند با توجه به امکانات‌شان، مقایسه کرده و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

► هتل الماس ۲ مشهد
هتل رویال کنتیننتال دبی ◄

مطالب مرتبط
بنر