هتل الماس ۲ مشهد

چهارشنبه ، 23 اسفند 1396 ، 10:48

هتل الماس ۲ مشهد جز هتلهای لوکس و پنج ستاره این شهر به شمار می رود که یکی از دو هتل خانواده هتلهای الماس است. با نکست هالیدی همراه باشید تا بیشتر با این هتل آشنا شویم.

 

مشهد به عنوان یک شهر زیارتی و همچنین سیاحتی، هر ساله میزبان مسافران زیادی نه فقط از داخل ایران که از کشورهای مختلف جهان مخصوص کشورهای همسایه است. بدون شک دلیل اصلی سفر به مشهد برای اکثر مسافران، زیارت حرم امام رضا (ع) است و در کنار آن، میتوان از امکانات تفریحی این شهر مثل استخر موجهای آبی، طرقبه، شاندیز، باغوحش مشهد و دیگر امکانات گردشگری مشهد نیز لذت برد. با این حال برای داشتن سفر خوبی به مشهد، ضرورت شناختن هتلهای مشهد هم غیرقابل انکار است. در این مطلب هتل الماس ۲ مشهد را معرفی میکنیم که یکی از هتلهای لوکس و پنج ستاره این شهر به شمار میرود.

 

هتل الماس ۲ که جز خانواده هتلهای الماس است، در فروردین ۹۶ افتتاح شده و از این نظر، یک هتل کاملا جدید و مدرن است. این هتل در خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۲۰ واقع شده و فاصله آن تا حرم، تنها ۷ دقیقه به صورت پیاده است. این هتل دارای ۲۶ طبقه و ۲۱۷ اتاق شامل ۸ سوئیت پرزیدنت، ۳۰ سوئیت امپریال، ۱۶ سوئیت یک خوابه، ۴ سوئیت ماه عسل، ۱۶ اتاق کانکت و ۱۵۴ اتاق دبل است. نکته جالب اینکه طبقات این هتل، با الهام از معماریهای ملل مختلف جهان طراحی شدهاند و از این رو فضای داخل هتل هم زیبایی خاص خودش را دارد.
اما این هتل مشهد از نظر امکانات هم شرایط عالی و ایدهآلی دارد. اتاقهای هتل در کنار داشتن طراحی زیبا، تمامی امکانات رفاهی مثل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت رایگان نامحدود، صبحانه در اتاق، سیستم سرمایشی و گرمایشی از نوع چیلر و موارد دیگر را ارائه میدهند و کم و کسری خاصی ندارند. از طرف دیگر، امکانات خود هتل هم بسیار کامل است و مثلا میتوان چهار رستوران آن شامل رستوران فیروزه، رستوران گردان، رستوران روف گاردن و صبحانه خوری الماس اشاره کرد. بهعلاوه امکانات دیگری چون پارکینگ اختصاصی، کافینت، بیلیارد، سونا، استخر، جکوزی، ماساژ و سالن کنفرانس هم در این هتل وجود دارند.

 

 

از طرف دیگر مهمانان این هتل، میتوانند بلیط مجموعه موجهای آبی را هم به صورت رایگان دریافت کنند و از ترانسفر ۲۴ ساعته رایگان به فرودگاه یا راه آهن استفاده کنند. همچنین هزینه برای کودکان تا ۶ سال به صورت رایگان و از ۶ تا ۱۲ سال هم به صورت نیم بها حساب میشود. در مجموع اگر به دنبال هتلی با تمام امکانات هستید که بتواند سفری فراموشنشدنی با تور لحظه آخری مشهد یا در مسافرتهای شخصی برایتان رقم بزند، هتل الماس ۲ گزینهای عالی به شمار میرود.
اگر می‌خواهید قیمت تور ارزان مشهد را مشاهده کنید، وارد وب سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir شوید. سپس باید در صفحه‌ی اصلی، وارد قسمت تور، تورهای داخلی و در نهایت تور مشهد شوید. در این قسمت می‌توانید قیمت تورهای مشهد را مشاهده کنید و با توجه به بودجه و زمانی که در اختیار دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. در این وب‌سایت می‌توانید قیمت‌های مختلفی را که آژانس‌ها ارائه داده‌اند با توجه به امکانات‌شان، مقایسه کرده و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

► فانتاسیا دلوکس کوش آداسی
هتل خلیج فارس قشم ◄

مطالب مرتبط
بنر