فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

شنبه ، 26 اسفند 1396 ، 08:38

 

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی یک هتل پنج ستاره در شهر کوش آداسی و در کنار دریا است که امکانات رفاهی عالی ارائه میکند. با نکست هالیدی همراه باشید تا بیشتر با این هتل آشنا شویم.

کوش آداسی یک شهر ساحلی در ترکیه است که به دلیل داشتن امکانات تفریحی مثل ساحل زیبا و همچنین تعداد زیادی بنای تاریخی و نزدیک بودن به چندین روستای تاریخی، جز مقاصد گردشگری محبوب ترکیه به شمار میرود و میتوانید با تور کوش آداسی و تور لحظه آخری کوش آداسی یا به صورت شخصی، به این شهر سفر کنید و از امکانات گردشگری آن لذت ببرید. امروز در نکست هالیدی یکی از هتلهای مشهور این شهر یعنی فانتاسیا دلوکس کوش آداسی را معرفی خواهیم کرد که در کنار دریا واقع شده و یک هتل پنج ستاره با امکانات کامل است.

 

اولین ویژگی این هتل کوش آداسی، نزدیک بودن آن به دریا و همچنین داشتن ساحل اختصاصی است. پس اگر لذت بردن از دریا یکی از دلایل شما برای سفر به کوش آداسی است، این هتل را در نظر داشته باشید و از ساحل اختصاصی آن لذت ببرید. در کنار این ویژگی، فانتاسیا دلوکس کوش آداسی دو استخر، یکی به صورت سرپوشیده و دیگری در فضای باز دارد و امکانات دیگری مثل سونا، جکوزی و ماساژ هم در آن وجود دارند. امکانات هتل به این موارد خلاصه نشده و فانتاسیا دلوکس کوش آداسی، مخصوصا در زمینه امکانات تفریحی هم شرایط ایدهآلی دارد. داشتن زمین تنیس، قسمتی مخصوص بازی کودکان، تفریحهای آبی و غواصی که البته هزینه اضافی برای آنها دریافت میشود، بیلیارد و بخش بازیهای ویدیویی تنها بخشی از امکانات تفریحی این هتل لوکس هستند. 
علاوه بر امکانات عمومی هتل، فانتاسیا دلوکس کوش آداسی اتاقهای مناسبی هم در اختیار مهمانهایش قرار میدهد. اتاقهایی با سرویس بهداشتی مجهز به وان، تلویزیون و ماهواره با دسترسی به تعداد زیادی کانال، بالکن اختصاصی، گاو صندوق در داخل اتاق، تهویه مطبوع که اقامت لذتبخشی را برای مهمانها رقم میزنند. البته امکاناتی مثل مینی بار یا اینترنت وایرلس در اتاق هم ارائه میشوند که البته باید هزینه آنها را به صورت مجزا پرداخت کنید.

 

 

اما یکی از بهترین ویژگیهای هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی، داشتن چهار رستوران مختلف است که تقریبا میتوان گفت باعث میشوند از رستورانهای خارجی بینیاز شوید و با خیال راحت، غذای خودتان را در همین هتل میل کنید. وجود تنوع بالایی از غذاها برای هر وعده و همچنین داشتن کافیشاپی با قهوههای معروف، باعث خواهند شد تا از حیث غذا هم مشکلی در این هتل نداشته باشید. در مجموع اگر به دنبال هتلی لوکس در کوش آداسی هستید، فانتاسیا دلوکس کوش آداسی یکی از مناطقی است که پیشنهاد میشود.
اگر می‌خواهید قیمت تور ارزان کوشآداسی را مشاهده کنید، وارد وب سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir شوید. سپس باید در صفحه‌ی اصلی، وارد قسمت تور، توهای خارجی و در نهایت تور کوشآداسی شوید. در این قسمت می‌توانید قیمت تورهای کوشآداسی را مشاهده کنید؛ و با توجه به بودجه و زمانی که در اختیار دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. در این وب‌سایت می‌توانید قیمت‌های مختلفی را که آژانس‌ها ارائه داده‌اند با توجه به امکانات‌شان، مقایسه کرده و تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

► کهن‌ترین و بزرگ‌ترین صندوق امانات بانکی جهان در ایران
هتل الماس ۲ مشهد ◄

مطالب مرتبط
بنر