رزرو آنلاین هتل

دوشنبه ، 10 ارديبهشت 1397 ، 14:51

 

رزرو  آنلاین هتل


زمانی که برای یک سفر برنامه‌ریزی می‌کنید، پس از بررسی و انتخاب بلیط هواپیما، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما انتخاب هتل مناسب و نهایتاً رزرو هتل خواهد بود. برای داشتن سفری امن و آسوده بایستی پیش از هرگونه اقدام برای رزرو هتل، شرایط و مشخصات هتل‌های مورد نظر را بررسی کنید و در نهایت نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید. یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی برای جستجوی مشخصات و امکانات هتل‌ها، سایت‌های رزرو هتل آنلاین هستند که به شما امکان انتخاب هتل بر اساس فیلترهای مختلف را خواهند داد یکی از معتبرترین سایت های این زمینه جاباما است که دارای تیم پشتیبانی 24 ساعته برای کمک به مسافران است.
در https://jabama.ir ، امکان جستجوی هتل مورد نظر وجود دارد. پنجره‌های مختلفی برای جستجوی نام شهر مقصد، هتل مورد نظر، تاریخ ورود و خروج و دیگر اطلاعات برای فیلتر کردن هتل‌ها وجود دارند که به تسهیل بررسی و انتخاب و در نتیجه رزرو هتل مورد نظر کمک می‌کنند. می‌توانید با ثبت نام در این سایت‌ها و وارد کردن اطلاعات اولیه مورد نیاز در آن‌ها، نسبت به استفاده از اطلاعات مورد نیاز و همچنین رزرو هتل مورد نظر خود اقدام کنید.
در زمان رزرو هتل به طور قطع لغت واچر را خواهید دید، واچر به معنای تائیدیه رزرو هتل است. در زمان رزرو هتل بایستی رزرو واچر را نیز تائید کرد، زیرا این امکان وجود دارد که در هنگام ثبت اطلاعات رزرو هتل توسط اپراتور رزرواسیون، اطلاعات ورودی از جمله تاریخ ورود و خروج، نام و نام خانوادگی، تعداد شب‌های اقامت و ... به اشتباه وارد شوند. برای رفع این مشکل بایستی پس از رزرو هتل، تائیدیه رزرو هتل را دریافت کنید و اطلاعات درج شده را به دقت مطالعه و بررسی کنید تا زمانی که وارد هتل می‌شوید به دلیل وجود مغایرت‌های احتمالی دچار مشکل نشوید. در زمان ثبت رزرو هتل بایستی شماره پیگیری ارسال شده از سمت سایت ارائه دهنده خدمات رزرو هتل را ذخیره کنید تا بتوانید اطلاعات وارد شده در سایت را بررسی و مشاهده کنید و یا از آن‌ها پرینت تهیه کنید. واچر در حقیقت همان رسیدی است که می‌توانید ثبت سفارش خود را با آن اثبات کنید.

رزرو هتل خارجی

رزرو هتل‌های خارجی به دو صورت امکان پذیر است. یکی از این روش‌ها به این گونه است که سایت‌های ارائه دهنده خدمات رزرو هتل هیچ گونه هزینه‌ای برای رزرو هتل به صورت اینترنتی دریافت نمی‌کنند و تنها اطلاعات مسافر و همراهان مسافر را دریافت و ثبت می‌کنند. این گونه رزرو هتل که به آن Pay Later نیز گفته می‌شود، معمولاً در سایت‌های واسطه‌ای رزرو هتل انجام می‌گیرد. از نمونه‌های سایت‌های ارائه دهنده این گونه خدمات می‌توان به www.booking.com و یا www.hotels.com اشاره کرد. این روش رزرو هتل، همان گونه که قبلاً نیز اشاره شد، برای دریافت واچر و ارائه به سفارت مناسب خواهد بود. زمانی که مسافر به هتل می‌رسد هزینه کامل اقامت و امکانات هتل از کارت مسافر کسر خواهد شد و یا در صورت نداشتن کارت‌های اعتباری مورد نیاز، از طریق پرداخت وجه نقد امکان پذیر خواهد بود.
در روش دوم رزرو هتل که به آن Pay Now نیز می‌گویند، کلیه هزینه‌های مربوط به رزرو هتل و همچنین درصدی از کل هزینه‌های اقامتی و استفاده از امکانات هتل از مسافر دریافت می‌شود و رزرو هتل به صورت کامل انجام می‌شود. در صورتی که مسافر پس از رزرو کامل هتل و اقامت در آن، با مواردی مانند افزایش تعداد روزهای اقامت، استفاده از امکانات اضافی هتل، استفاده از خوراکی‌های اتاق و... مواجه شد، هتل مربوطه می‌تواند بنا بر استانداردهای خود، هزینه بیشتری نسبت به هزینه‌های پرداختی در زمان رزرو هتل، از مسافر دریافت کند. از آن جایی که این مبالغ بایستی در همان هتل پرداخت شوند، دیگر امکان پرداخت آن‌ها از طریق کارت شتاب وجود ندارد و مسافر بایستی حتماً ویزا کارت یا مستر کارت داشته باشد و یا این که پول نقد همراه خود داشته باشد.

► بلیط ارزان هواپیما
خرید اینترنتی بلیط قطار ◄

مطالب مرتبط
بنر