بلیط ارزان هواپیما

دوشنبه ، 10 ارديبهشت 1397 ، 14:57

 

اگر به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما هستید باید 4 راز را بدانید:


واقعیت این است که بلیط هواپیما ارزان هم به صورت چارتر و هم سیستمی وجود دارد. فقط کافی است که با صبر و حوصله پرواز‌های مقصد مورد نظر را بررسی کنید. بسیاری از افرادی که می‌گویند نمی‌توانند بلیط ارزان هواپیما پیدا کنند معمولا در هر جستجویی پنج یا شش گزینه اول را نگاه می‌کنند و معمولا توجهی هم به شرکت هواپیمایی و کلاس آن پرواز ندارند. یک مساله مهم دیگر این است که در خرید آفلاین شما اصلا توان مقایسه قیمت‌ها را ندارید که بتوانید تشخیص دهید بلیطی که تهیه کرده‌اید ارزان‌ترین است یا خیر. اما در خرید آنلاین، علاوه بر اینکه به راحتی خرید می‌کنید، امکان مقایسه قیمت‌ها را دارید و اینگونه می‌توانید بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید.
قیمت بلیط هواپیما یکی ازمهمترین فاکتورها در انتخاب پرواز است.معمولاً برای هر مسیر ایرلاین های مختلفی پرواز دارند اما پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما دارای رموزی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 

1. چه زمانی به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید:


زمان تاثیرگذارترین معیار در قیمت بلیط هواپیماست. البته این فاکتور در پروازهای داخلی و خارجی به یک شکل تغییر نمی کند. مثلا برای پروازهای خارجی بهتر است از چند ماه قبل اقدام به خرید بلیط کنید تا بلیط با قیمت مناسب تری را صاحب شوید ولی در کل گفته می شود بهترین زمان خرید بلیط هواپیما پنجاه روز قبل از سفر است. ضمنا در بعضی از روزها و فصل های سال مقدار افت قیمت بلیط ها بالا و سفر در آن ایام به صرفه تر است.


2.از طریق وب سایت معتبر علی بابا، قیمت پرواز ها را مقایسه و روز دقیق سفر خود را مشخص کنید.


خوشبختانه در حال حاضر امکان مشاهده و مقایسه قیمت پروازها از طریق وب سایت های گردشگری فراهم است. پس در گام اول وارد سایت https://www.alibaba.ir شوید و مسیر پروازی خود را جستجو کنید. از آن جا که علی بابا دارای تقویم قیمتی برای پروازهاست پس می توانید قیمت ها را برای روزها و ساعت های مختلف ببینید و قدرت انتخاب بیشتری دارید.

 

3. در انتخاب خود انعطاف پذیری را فراموش نکنید:


فرودگاه‌های نزدیک مقصد سفر خود را چک کنید چون بعضی اوقات پروازهای یک فرودگاه ارزان‌تر است. انعطاف پذیری خود را در انتخاب فرودگاه سفر خود بالا ببرید تا سفر مقرون به صرفه تری داشته باشید. نکته مهمتر این که پرواز در فرودگاه‌های کوچک به نفع شماست. در فرودگاه‌های بزرگ و بین‌المللی معمولاً هزینه بیمه به بلیط اضافه می‌شود. با انتخاب فرودگاه‌های کوچک، بلیط ارزان تهیه کنید.

4. به کلاس پرواز و شرکت هواپیمایی ارائه دهنده پرواز توجه کنید.

بلیط ارزان هواپیما همیشه به معنی پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط موجود نیست بلکه بلیطی است که با توجه به خدمات دریافتی، مناسب‌ترین قیمت را دارد. منظور از خدمات کلاس پرواز، شرکت هواپیمایی، و مقصد مورد نظر است. مثلا هیچ گاه برای پرواز First Class بلیط ارزان نمی‌توانید پیدا کنید، چون اینگونه پرواز‌ها لوکس هستند ولی امکان دارد که مناسب ترین قیمت را برای این نوع کلاس پیدا کنید. ولی اگر در این مورد صرفا به دنبال خریدی ارزان هستید؛
بهتر است بدانید که کلاس های پروازی به ترتیب از ارزان به گران عبارتنداز:
اول کلاس اکونومی دوم کلاس بیزینس و سوم کلاس درجه یک

► پلمب شدن موزه قصر آیینه یزد
رزرو آنلاین هتل ◄

مطالب مرتبط
بنر