تورهای مجازی گردشگری برای گذران روزهای سخت

يكشنبه ، 31 فروردين 1399 ، 11:39
روزها با شیوع گسترده کووید-۱۹ در جهان، اغلب مکان‌های عمومی برای جلوگیری از ابتلای بیشتر افراد به این بیماری، تعطیل شده‌اند اما با این حال، برخی از موزه‌ها، گالری‌های نقاشی و اماکن فرهنگی در جهان، نمایشگاه‌های خود را به صورت مجازی دایر کرده تا علاقمندان هنر از آن بازدید کنند.

تارنمای رادیو بین المللی فرانسه نیز بر همین اساس رویکرد معرفی تورهای مجازی را در پیش گرفته تا اندکی از دشواری‌های این روزهای خانه‌نشینی مردم بکاهد و سرگرمی‌هایی را در قالب «خانه‌نشینی و فرهنگ آموزی» پیشنهاد می‌کند.

بخش فارسی این رسانه فرانسوی نیز پس از معرفی جشنواره «مای فرنچ فیلم فیستیوال»، تور مجازی کاخ ورسای، موزه لوور، پارک‌های آمریکا و موزه‌های شهر واتیکان، اکنون مخاطبان را به تور مجازی موزه هنر شهر «سائو پائولو» برزیل دعوت کرده است.

این موزه که به عنوان یکی از موزه‌های مهم جهان در آمریکای لاتین به عنوان بهترین موزه شناخته می‌شود، در قلب شهر سائو پائولو و در خیابان معروف پائولیسا، در سال ۱۹۴۷ تاسیس شد و در سال ۱۹۸۶ گشایش یافت.

برزیل، بویژه شهر سائو پائولو، مقاصد گردشگری زیادی را در خود جای داده است و موزه هنر سائوپائولو به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر محسوب می‌شود.

در این موزه، آثار هنرمندان مدرن و امپرسیونیست مشهوری چون «رنوار»، «ون گوگ»، «ماتیس»، «مونه»، و «پیکاسو» به چشم می‌خورد.

با بیش از ۸ هزار قطعه، کلکسیونِ موزه هنر سائوپائولو، آثار بی‌نظیر هنرمندان برزیلی چهار قرن اخیر را در کنار آثار دیگر هنرمندان جهان در اختیار علاقمندان هنر قرار داده است.

علاوه بر تابلوهای نقاشی، علاقمندان هنر می‌توانند از مجموعه‌های نفیس هنرهای تزئینی، چاپ و نقاشی، هنرهای آفریقایی و آسیایی و چندین مجموعه کوچک دیگر نیز دیدن کنند.

بنای موزه هنر سائو پائولو که تلفیقی از هنر کلاسیک و مدرن است، بر اساس طرح «لینا بوباردی» معمارِ مشهورِ برزیلیِ سبکِ مدرن ساخته شده است.


► وام 16 میلیون تومانی برای شاغلان گردشگری
جزئیات رزرو صندلی اتوبوس دربستی + لیست قیمت‌ها ◄

مطالب مرتبط
بنر