هتل صخره‌ای خرم‌آباد همچنان صخره است!

شنبه ، 27 ارديبهشت 1399 ، 13:29
پروژه‌ هتل صخره‌ای خرم‌آباد که به گفته‌ مسئولان در اندازه‌های “۵ ستاره” است، سال ۷۸ با تسهیلات بانک صنعت و معدن کلنگ‌زنی و حدود یک‌سال بعد عملیات اجرایی آن شروع شد، اما پس از هشت ماه پروژه تعطیل و سال ۸۳ دوباره آغاز به‌کار کرد.

به گزارش بانکی به نقل از بانک مردم به نقل از ایبنا؛ هتل صخره‌ای در این مدت بارها تعطیل شده و عمر فعالیت آن به مراتب کمتر از تعطیلی بوده و با توجه به شرایط معلوم نیست چه زمانی دوباره آغاز به‌کار کند.

بارها از سوی مسئولان مختلف و سرمایه‌گذارها وعده افتتاح این پروژه داده شد اما در عمل اتفاق خاصی نیفتاده و حتی در مواقعی بلافاصله پس از وعده افتتاح، پروژه کاملاً تعطیل شده است.

در خصوص آخرین وضعیت پروژه سید امین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان به ایسنا گفت: به هیچ وجه خبری از آخرین سرمایه‌گذار این پروژه نیست و او را نمی‌بینیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذار اصلی در هیچ جلسه‌ای هم شرکت نمی‌کند و پروژه بلاتکلیف است.

قاسمی با بیان اینکه در برخی جلسات نماینده سرمایه‌گذار حضور می‌یابد، افزود: این نماینده‌ها در جلسات بعدی تغییر می‌کنند و از مصوبات قبلی اطلاع ندارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان تاکید کرد: با توجه به شرایط بعید می‌دانم که پروژه در آینده نزدیک شروع به‌کار کند و آینده خوبی را برای آن متصور نیستیم.


► حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج با حمایت بانک شهر گسترش می یابد
وام 16 میلیون تومانی برای شاغلان گردشگری ◄

مطالب مرتبط
بنر