کلرادو ؛ سرزمین الهام طبیعت + گزارش تصویری

شنبه ، 9 مرداد 1389 ، 13:47

منطقه کلرادو در آمریکا زمستان های سختی دارد به نحوی که وقتی از این مکان صحبتی به میان می آید یادآوری زمستان های طاقت فرسای آن است. اما زیبایی های این منطقه بی حد و حصر است.

به گزارش بانکی دات آی آر، کلرادو ، سرزمینی است که شاعران  بزرگی همچون شکسپیر و افراد صاحب نامی چون فرانک شورتر و کیم فرین را در خود جای داده است.

بسیاری از اشعار شاعر نام آشنای ادبیات انگلیسی، شکسپیر، الهام گرفته از طبیعت منطقه ی بولدر کلرادو است.فرانک شورتر قهرمان دو ماراتون در المپیک هم شاید بتواند به خوبی از لذت گام های بلندش در این منطقه بگوید.

در حالی که منطقه بولدر در کوهستان های آن ناحیه واقع نشده است اما در زمستان هر سال شاهد بیش از 100 سانتیمتر برف است. در کوهای الدورا که در حدود 30 دقیقه از بولدر فاصله دارد و بلندترین  نقطه آن منطقه محسوب می شود بیش از 700 سانتیمتر برف می بارد.

فرین که یکی از سرمایه گذران موفق در این منطقه است می گوید، " قیمت هتل های ما در زمستان در پایین تر میزان خود است و شلوغ ترین زمان سال تابستان است."
اما آنچه مسلم است ، کلورادو به واسطه زیبایی آن یکی از بهتین نقاط برای گذران اوقات فراغت است.

در این منطقه فضای مناسبی برای دوچرخه سواری، هاکی و دو فراهم بوده و یکی از جاذبه های گردشگری برای ورزشکاران هم محسوب می شود. در واقع موقعیت مناسب این محل با طبیعت زیبا و آب و هوای معتدل آن در فصل تابستان محلی برای ورزشکاران حرفه ای برای تمرینشان محسوب می شود، در عین این که می توانند از این موقعیت برای گذران لحظاتی به یاد ماندنی بهره ببرند. با هم گوشه ای از این مناظر را می بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

► گردشگری/ شهرستانک , بهشتی در دل توچال
درختی که پول می دهد + عکسهای جالب ◄

مطالب مرتبط
بنر