تور گردشگری در زشت ترین شهر دنیا + عکسهای دیدنی

سه شنبه ، 7 دی 1389 ، 15:56

 

گروهی از جوانان بلژیکی که شهر محل سکونتشان عنوان زشت ترین شهر دنیا را به خود اختصاص داده، به تازگی در اقدامی جالب برای نشان دادن زشتی های شهرشان تور گردشگری برگزار می کنند.

به گزارش بانکی دات آی آر  بیش از 18 ماه از راه اندازی منحصر به فردترین تور گردشگری در زشت ترین شهر دنیا می گذرد.

"چارلروی" چهارمین شهر پرجمعیت بلژیک و یکی از زشت ترین شهرهای جهان بیش از یکسال است که شاهد حضور گردشگران برای دیدن خرابی ها و وضعیت نابسامان زندگی مردم در این شهر است.

 

* . . . آشنایی با زیبایی های ایران و جهان و آداب و رسوم مردم دنیا در بخش گردشگری بانکی . . . *

 

یکی از جوان های ساکن این شهر درباره تور جدید می گوید:"مردم دوست ندارند به شهر ما سفر کنند، با این وجود ما گردشگران را به چارلروی دعوت می کنیم تا ببینند سیاستمداران با مالیات های ما چه می کنند؟!"

گفتنی است مقامات شهری علی رغم درآمد زایی تورهای جدید روی خوشی به جوانان نشان نمی دهند.

یکی از اولین مقاصد بازدید در این تور گردشگری منحصر به فرد ایستگاه مترویی است که هرگز مورد بهره برداری قرار نگرفته است. گفتنی است متروی این شهر که قدمت آن به دهه 60 میلادی می رسد، آخرین بودجه خود را در سال 1985 دریافت کرد و پس از آن بخش های نیمه کاره آن رها شد. متروی چارلروی 8 خط دارد و طول آن به 30 مایل می رسد.

در زشت ترین شهر دنیا 200 هزار خانواده زندگی می کنند اما بیشتر آنها با بیکاری دست به گریبان هستند. آمار بیکاری در این شهر حدود 25.5 درصد  یعنی بیش از دو برابر میانگین نرخ بیکاری در بلژیک گزارش شده است.

 

اخبار منتخب بانکی:

============

► سفره ایرانی/با دنیای بی نظیر غذاهای تبریز آشنا شوید
آشنایی با سبلان یکی از عجایب ناشناخته ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر