ده جاذبه برتر گردشگری در چین(2)

سه شنبه ، 3 اسفند 1389 ، 14:44

 

 

امروزه جاذبه های گردشگری در آسیا تعداد قابل توجهی از گرشگران را به خود جذب کرده است. جمهوری خلق چین که با نام کشور چین در جهان شناخته شده است با بیشترین جمعیتی که به نام خود ثبت کرده است در طی دهه های گذشته پیشرفت زیادی در زمینه صنعت توریست داشته است. علاوه بر جاذبه های گرشگری و آثار تاریخی زیادی که در این کشور هست، آسان کردن شرایط برای سفر گردشگران به این کشور نیز از دلایل دیگر پیشرفت این کشور در زمینه گردشگری است. قوانین مهاجرت نیز در این کشور نسبت به سال گذشته از انعطاف بیشتری برخوردار شده است بنابراین مردم بیشتری می توانند به این کشور سفر کنند.


به گزارش بانکی دات آی آر، تنوع  و زیبایی شهر ها و آثار تاریخی در چین بسیار زیاد بوده و سفر به این کشور می تواند بسیار به یاد ماندنی باشد. در این میان از ده مکان برتر و بنام این کشور به عنوان نمونه اشاره می شود.

در بخش اول به پنج مکان دیدنی این کشور پرداختیم و در ادامه با پنج نقطه دیگر از جاذبه های برتر چین آشنا می شویم.

 

برای دیدن بخش اول گزارش ده جاذبه برتر گردشگری در چین این جا کلیک کنید.

اخبار مرتبط گردشگری درجهان

=========================

گزارش تصویری/زیبایی های گوانگجو میزبان بازی های آسیایی

طبیعت بکر و حیرت انگیز دنیا (2)+عکس

عجیب ترین تورهای گردشگری دنیا

=========================

 

6.    پارک ملی لوسان در کوه های لو
این پارک زیبا ملی در استان جینگزی در کوه های لو واقع شده است. این کوه و مناظر آن از دیدنی ترین مکان ها در این کشور محسوب می شود. این مکان دیدنی تنها در میان توریست ها خارجی محبوبیت ندارد، بلکه مورد توجه خاص گردشگران داخلی نیز هست.

نمای رودخانه کوه لوسان

7.    استراحتگاه کوه چنگ دی
این استراحتگاه که در شهر چنگ دی واقع شده است ادعا می شود که یکی از بزرگترین اقامتگاه های امپراطوری های هستند. این اقامتگاه کوهستانی با اشراف به چشم انداز های متنوع و زیبای این منطقه ، بیش از 9 دهه ساخت آن به طول انجامیده است. اهالی کشور چین این اقامتگاه را از دیدنی ترین و ستودنی ترین مناطق توریستی خود می شناسند.

نمای استراحتگاه در کنار رودخانه

8.    سد سه دره چین
این سد بزرگ بر سر رودخانه یانگ تسه واقع شده است. از این سد می توان شاهد طبیعت زیبا و بی نظیری بود. جاذبه و زیبایی  مناظر این شد مشهور دنیا حتی از تصاویر آن نیز معلوم است و مطمئنا برای کسی که این شانس را داشته باشد که از این منطقه دیدن کند، نباید تماشای مناظر سد سه دره چین را از دست بدهد.

نمای کلی سد سه دره چین

9.    معبد و آرامگاه کنفسیوس

این معبد درQufu (چوفو) ، بزرگترین و قدیمی ترین معبد کونفسیوس در دنیا محسوب می شود. قدمت این معبد به لحاظ تاریخی به سلسله زئو بازمی گردد. معماری این بنا واقعا اعجاب آور است.

نمای ساختمان معبد کنفسیوس

10.    معبد آسمان
این معبد زیبا در پکن واقع شده است. این معبد محل برگزاری مراسم مذهبی خانواده سلطنتی سلسله مینگ و کینگ در گذشته بوده است. در حال حاضر مردم برای دعا به جهت داشتن محصول خوب و سال خوب به این معبد مراجعه می کنند.

نمای بالای معبد آسمان

 

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر

==================

 

 

 

► گزارش تصویری از قدیمی ترین هتل دنیا
ایرانگردی در بانکی/ آشنایی با ناشناخته ترین جاذبه های کرمان ◄

مطالب مرتبط
بنر