لغو پذیرش دانشجو در یک واحد بین المللی

چهارشنبه ، 7 دی 1390 ، 16:36

 

مدیرکل شورای گسترش وزارت علوم با اشاره به لغو پذیرش دانشجو در یک واحد دانشگاهی بین المللی در چابهار گفت: دانشگاهی تحت عنوان دانشگاه غیرانتفاعی بین المللی چابهار دیگر وجود ندارد و در دفترچه کنکور سال آینده نام این دانشگاه وجود نخواهد داشت.

ابوالفضل حسنی ، اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی ساختمان این دانشگاه بین المللی را خریداری کرده است.

وی درباره دلایل انحلال این دانشگاه غیرانتفاعی و لغو پذیرش دانشجو در آن، تاکید کرد: این دانشگاه قادر به ضبط و ربط دانشجویانش نبود و به آنان رسیدگی نمی کرد. علاوه بر این، شرایط نظارت و ارزیابی در این دانشگاه رعایت نمی شد بنابراین مجبور شدیم جلوی پذیرش دانشجو در این دانشگاه را برای یک یا دو دوره بگیریم.

مدیر کل گسترش وزارت علوم، تاکید کرد: هر دانشگاه غیرانتفاعی بر اساس مقررات، در صورت عدم شرایط لازم به مدت چند دوره از پذیرش دانشجو محروم و در نهایت نسبت به لغو مجوز آن اقدام می شود در واقع در صورت عدم رعایت مقررات مورد به کمیسیون ماده 9 گزارش می شود و در آنجا تصمیم گیری نهایی صورت می گیرد.

حسنی با یادآوری اینکه پذیرش دانشجو در یک دوره این دانشگاه بین المللی لغو شده است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه هنوز لغو مجوز نشده است اما نمی تواند با شرایط فعلی نسبت به پذیرش دانشجو اقدام کند.

وی اضافه گفت: دانشجویان پیشین این دانشگاه دانش آموخته شده اند و اجازه ندادیم پذیرش دیگری در این دانشگاه انجام شود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► زمان توزیع کارت شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام‌نور
سهمیه های آزمون دستیاری 91 اعلام شد ◄

مطالب مرتبط
بنر