مهلت مجدد ثبت نام در کنکور 91 از ساعت 12 امروز آغاز می شود

يكشنبه ، 30 بهمن 1390 ، 09:59

داوطلبان آزمون سراسری 91 که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند می توانند از ساعت 12 امروز 30 بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

اطلاعات ثبت نامی کلیه داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و کلیه داوطلبان می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

سیستم مشاهده و بررسی اطلاعات فردی و دانش آموزی داوطلبان آزمون سراسری سال 91 مخصوص داوطلبان آزمون سراسری سال 1391 است که در یکی از سالهای 1384، 1385، 1386، 1387، 1388، 1389 یا 1390 دیپلم خود را در یکی از رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی یا علوم و معارف اسلامی اخذ کرده اند.

سایر داوطلبانی که سال 1383 و قبل از آن دیپلم خود را اخذ کرده ‌اند یا شامل این بند نیستند نیازی به مراجعه به این سیستم ندارند و برای ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کنند.

داوطلبانی که از طریق هیچ یک از روش‌های جستجو نتوانستند اطلاعات دانش آموزی خود را مشاهده کنند در اسرع وقت به سایت آموزش و پرورش به آدرس dipcode.medu.ir مراجعه و از تاریخ 30 بهمن تا 3 اسفند 90 برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

در صورت عدم مراجعه داوطلب و عدم تحویل مدارک مذکور تا مهلت فوق، وزارت آموزش و پرورش هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم ثبت نام اینگونه داوطلبان در آزمون سراسری سال 91 نخواهد داشت. در صورتی که تمامی اطلاعات نمایش داده شده در صفحه مورد نظر مورد تأیید داوطلب باشد کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام در آزمون سراسری به داوطلب نمایش داده می‌شود که لازم است این کد را یادداشت و در زمان ثبت نام نهایی آن را در محل مربوط وارد کند.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده ولی موفق به اعلام علاقمندی به دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی نشده اند و یا علاقمند به شرکت در گروههای آزمایشی هنر یا زبانهای خارجی بوده ولی علاقمندی خود را در مرحله ثبت نام اعلام    نکرده اند می توانند در فرصت اعلام شده نسبت به اعلام علاقمندی اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول به هر دلیل موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال 91 نشده اند لازم است از تاریخ 30 بهمن تا 3 اسفند به سایت سازمان به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به دستورالعمل مربوط نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

داوطلبان لازم است از طریق  کارت اعتباری که در مرحله اول ثبت نام خریداری کرده و آن را در اختیار دارند و یا از طریق پرداخت الکترونیکی در این مرحله نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس به بخش مربوط به ثبت نام جدید مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کنکور سراسری سال 91  در روزهای پنجشنبه 8 تیر، جمعه 9 تیر و شنبه 10 تیر 91 برگزار می شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► سقف وام شهريه دانشجويان اعلام شد
آغاز آزمون کارشناسی ارشد 91 از فردا ◄

مطالب مرتبط
بنر