یادداشت/ برادران دانشجو بر راس هرم علمی کشور

سه شنبه ، 9 اسفند 1390 ، 09:44

 

بالاخره جاسبی بعد از چندین سال حکومت بلا منازع بر دانشگاه آزاد رفت تا جایش را به دانشجو بدهد. خبری که برای خیلی ها باعث خوشحالی شد تا روح تازه ای بر دانشگاه آزاد دمیده شود و پیشرفت کند.

جایگزین جاسبی فرهاد دانشجوست . تعجب نکنید هیچ تشابه اسمی در کار نیست. آقا فرهاد برادر آقای کامران دانشجو وزیر علم است."آقایان خسرو، فرهاد و کامران دانشجو" هر سه در سطوح عالی علمی به تحصیل پرداختند و خانواده دانشجو از قدیم الایام به عنوان خانواده ای اصیل و شناخته شده در دامغان مطرح بوده اند.

در لیاقت و توانایی های ایشان تردیدی نیست اما یک سوال اساسی چرا حکم فرهاد دانشجو را کامران ابلاغ کرد؟ و اصولا چرا در این مقطع زمانی برادران دانشجو سکان هدایت مهمترین مراکز علمی کشور را به عهده گرفته اند.

 

 

آیا در کشور قحط الرجال شده که این روزها برادران دانشجو باید سکان هدایت حساس ترین ارکان علمی را برعهده بگیرند و یا اینکه این اقدام جهت هماهنگی بیشتر وزارت علوم و دانشگاه آزاد انجام شده تا هرچه سریعتر کارها به پیش برود و پیشرفت ها سریعتر گردد؟

جاسبی بیش از20 سال بر صندلی مدیریت دانشگاه آزاد تکیه زد و با وجودی که این دانشگاه را از یک اتاق کوچک به تشکیلات عریض و طویل امروزی بدل کرد همواره حاشیه های فراوانی داشت و در خصوص ایشان و نحوه عملکردش بحث های متعددی مطرح بوده است.

بسیاری تصور می کردند که این جابه جایی غیر ممکن باشد اما بالاخره با وجود حرف و حدیث ها این امر محقق شد.

اتفاقی که جامعه علمی به فال نیک گرفته و باید منتظر بود و دید چه چیزی پیش خواهد آمد.امیداست این تغییر باعث بهبود شرایط تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد و شرایط علمی این مجموعه گردد نه اینکه ندانند" از که به که شکایت ببرند".

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

 

 

 

► رقص دختر و پسر در نمازخانه یک دانشگاه + تصاویر
اولویت استخدام با فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی ـ کاربردی است ◄

مطالب مرتبط
بنر