زمان اعلام نتايج كنكور ارشد

دوشنبه ، 25 ارديبهشت 1391 ، 12:42

 

کارنامه اولیه و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در کنکور کارشناسی ارشد 91 اواخر هفته آینده منتشر می شود.

سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شده است کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد سال 91 اواخر هفته آینده بر روی سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود.

داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و هم چنین مشخصات شناسنامه ای خود (نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) را وارد کنند و کارنامه را مشاهده کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است از روز چهارشنبه 3 خرداد ماه 91 در سایت اینترنتی سازمان قابل دسترس خواهد بود.

آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می‌شوند  درصورت تمایل به دریافت اصل دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2)، می‌توانند از روز شنبه تا روز سه شنبه 6 تا 9 خرداد 91 به مراکز پستی شهرستان محل اقامت خود مراجعه و نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال 91 پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی می توانند حداکثر 100 کدرشته محل مورد نظر خود را از میان کد رشته‌های امتحانی مجاز انتخاب و به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند و در فرم پیش نویس درج کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد سال 91 می توانند در محدوده زمانی ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 4 خرداد تا ساعت 24 روز سه شنبه 9 خرداد نسبت به انتخاب رشته به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

داوطلبان می توانند برای انتخاب رشته با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اولیه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور در مدت زمانی اعلام شده، اقدام کنند و پس از تایید نهایی کد رشته‌ محل‌های انتخابی توسط داوطلب، رمز 15 حرفی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد.

به گزارش مهر، کنکور سراسری کارشناسی ارشد 91 در روزهای 26 تا 28 بهمن ماه 90 با رقابت بیش از 930 هزار شرکت کننده برگزار شد و داوطلبان در 137 رشته با هم به رقابت پرداختند.

مهر

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► دانشگاهی که ساعت تردد دختران دانشجو را به پدرشان پیامک می‌کند
دو دانشجوي ايراني، متهمان آدم‌ربايي در سوئد /عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر