ثبت‌نام آزمون دكتري دانشگاه آزاد چهارشنبه پايان مي‌يابد

يكشنبه ، 20 آذر 1390 ، 16:41

 

رييس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون دكتري تخصصي در روز چهارشنبه 23 آذر ماه، نحوه گزينش دانشجو در اين دوره را تشريح كرد.

عبدالله سجادي جاغرق گفت: ثبت‌نام آزمون دكتري تا روز چهارشنبه 23 آذر ماه از طريق سايت مركز آزمون به نشاني www.azmoon.org ادامه دارد و داوطلبان بايد در مهلت باقيمانده فرم اينترنتي مربوط به ثبت‌نام و شركت در اين دوره را صادقانه و با دقت تكميل كند، چرا كه مسئوليت صحت كليه مندرجات فرم‌هاي تكميل شده به عهده داوطلب است و چنانچه مغايرتي در اين موارد وجود داشته باشد، هيچگونه اعتراضي وارد نيست.

وي با تاكيد بر اينكه سوالات آزمون ورودي دوره دكتري تخصصي دانشگاه آزاد به صورت تشريحي است، خاطرنشان كرد: پس از برگزاري آزمون، پاسخنامه‌هاي تشريحي داوطلبان بعد از سربرگ شدن، توسط اساتيد تصحيح، بازبيني و نمره گذاري مي‌شود.

وي در خصوص تاثير معدل در گزينش، گفت: معدل كتبي داوطلبان پس از اعمال ضرايب بر روي نمرات خام هر درس محاسبه و داوطلبان به ترتيب معدل كتبي از بالاترين نمره به پايين ترين نمره رتبه بندي مي‌شوند.

وي با بيان اينكه در هر رشته تعدادي از داوطلبان در صورت احراز شرايط توسط گروه تخصصي مربوطه و با توجه به اولويت معدل كتبي به مصاحبه دعوت مي‌شوند، اظهاركرد: پس از انجام مصاحبه، نمره كل دعوت شدگان به مصاحبه بر اساس 75 درصد نمره كتبي و 25 درصد نمره مصاحبه تعيين و سپس به ترتيب نمره كل از بالاترين نمره به پايين ترين نمره رتبه‌بندي مي‌شوند.

رييس مركز آزمون با تاكيد بر اينكه گزينش دانشجو در هر رشته به تعداد ظرفيت تعيين شده و با توجه به اولويت نمره كل انجام مي‌شود، تصريح كرد: گزينش دانشجو در هر رشته در كليه واحدهاي دانشگاهي مجري به صورت همزمان انجام مي‌شود، داوطلبان هر رشته با اولويت نمره كل ابتدا در واحد انتخابي و در صورت تكميل ظرفيت، در ساير واحدهاي مجري رشته، گزينش خواهند شد.

ایسنا

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

====================

► آخرین وضعیت درس تنظیم خانواده
گرفتن حق راي از جاسبي مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي بود ◄

مطالب مرتبط
بنر