گرفتن وام کالا را با پیشنهاد وام چی تجربه کنید

چهارشنبه ، 20 آذر 1398 ، 11:38

برای چه کاری وام می گیرید؟ برای هر امری که وام بگیرید، آخر ماجرای وام گرفتن به خرید کردن یک کالا یا خدمات منتهی می شود. خرید لوازم صوتی، لوازم ماشین، لوازم خانگی؟؟ برای خریدن لوازم مورد نیاز زندگی و هر نوع کالای مصرفی، مسیر پیشنهادی وام از وام چی را دنبال کنید.

وام کالا در وام چی کجاست؟

به سایت رسمی و معتبر وام چی وارد شوید در نوار ابزار بالا روی گزینه وام کلیک کنید. در زیر مجموعه گزینه وام، وام کالا دیده می شود.

وام چی همه چیز را شفاف سازی می کند.

قبل از متصل شدن به وام های کالا، وام چی برخود لازم دیده تا به کاربرش یک آشنایی اجمالی از وام کالا بدهد. شرایط گرفتن وام کالا را برای وی شرح دهد. وام چی داشتن آگاهی کامل و اجمالی را حق مشتریش می داند.

بانک هایی که طرح کالا کارت دارند.

اغلب بانک ها طرح کالا کارت دارند. وام کالا کارتشان هم با نام به خصوصی مشخص شده است. با بررسی های کارشناسی که وام چی با تیم مشاوران خود داشته است تصمیم بر این گرفته شد با توجه به شرایط بهتر وام کالا با سایت قسطا که به طور تخصصی در همین زمینه کار می کند همکاری شود.

چرا قسطا را معرفی می کنیم.

برای نمونه بانک ملی، وام کالا یا تجهیز منزل را به افراد متقاضی ارائه می دهد. شرایط و مبلغ دریافتی، دستیابی به آن را سخت می کند. سقف وام 10 تا8 میلیون تومان می باشد، فرد نباید تا کنون از وام کالا استفاده کرده باشد و بدهکاری داشته باشد.

کالا خط مشی کلی وام کالا در بانک ها

بانک‌ ها برای وام کالا دو روش مختلف دارند. بعضی با ارائه کارت اعتباری به مشتریانشان، خیال آنها را بابت خرید کالا راحت کرده‌اند و برخی دیگر وام را روی پیش فاکتور ارائه ‌شده توسط مشتری و صرفا در قالب چک در وجه فروشنده پرداخت می‌کنند. باید توجه داشته باشید که بانک‌ها صرفا با فروشنده‌های مورد اعتمادشان کنار می‌آیند و در این زمینه لازم است، فروشگاه‌ های طرف قرارداد هر بانک را در سایتشان بررسی کنید.

محدودیت خرید در وام

اگر موفق به دریافت وام کالا از هر بانکی شوید تازه با محدودیت های آن روبرو خواهید شد. کارتی با مبلغی معین برای شما با حمایت یک بانک شارژ شده است که فقط می توانید از جاهای مورد قرارداداش خرید کنید. شاید کالا و مارکی که فرد مد نظرش باشد در آن فروشگاه ها موجود نباشد در این شرایط چاره ایی نیست باید بپذیرد و با همان، کالاهایی که ارائه شده است خرید را انجام دهد.

تفاوت کارت قسطا با کارت های دیگر کجاست؟

برای خرید کالا یا به اصطلاح وام کالا به شما پول نقد نمی دهند. کارتی که دستگاه های عضو شتاب آن را می خوانند به فرد تعلق می گیرد. کارت بانک های دیگر در خوانده شدن و پذیرش اطلاعات موجود در آن محدودیت وجود دارد اما کارت قسطا، دقیق مانند عابر بانک های معمولی است که بعد از خرید شما اقساطش مشخص می شود.

شما به محصول کشور خاصی محدود نمی شوید.

وام کالا در بانک های دولتی؛ سیاستی برای خریداری شدن کالاهای ایرانی است. سایت قسطا سیاستی برعکس و با محوریت راه انداختن کار مشتری به طور احسنت دارد. از هر برندی، تولید هر کشوری که ملاک خریدتان هست محصولات خودتان را تهیه کنید قسطا با حمایت وام چی پشتیبان شماست.

سایت قسطا برای گرفتن وام چه افقی دارد ؟

وقتی به واسطه سایت ما(وام چی) وارد محیط سایت قسطا می شوید در مراحل اولیه با پنج گام برای دریافت وام آشنا خواهید شد.

گام اول: ثبت سفارش

گام دوم: بارگذاری مدارک

گام سوم: بررسی مدارک

گام چهارم: تحویل چک و دریافت قسطا کارت

گام پنجم: پیش پرداخت و شارژ قسطا کارت(مبلغ پیش پرداخت باید 25 درصد از سقف خرید باشد.)

سرعت عمل در اینجاست.

برای گرفتن وام کالا به هر بانکی که مراجعه شود در طی کردن مراحل و دستیابی وام کالا راهی طولانی با صرف زمان نیاز است اما برای دریافت کارت وام کالا از قسطا این خود شما هستید  که زمان را مشخص می کنید. اگر سریع مدارکتان را بفرستید سایت قسطا حداکثر 2 ساعت کاری برای تایید یا رد شما احتیاج به زمان دارد. چک های خود را در صورت قبول همکاری تحویل دهید بلافاصله کارت به شما تقدیم خواهد شد. پیش پرداخت اولیه را شارژ کنید؛ چهار تا پنج ساعت بعد قسطا هماهنگی های بانکی را انجام داده تا خرید کنید. پس اینجا شتاب دریافت کارت وام را شما برای قسطا مشخص خواهید کرد چون سرعت عمل در دست های قسطا است.

در ضمانت هم متفاوت عمل شده است.

سایت قسطا برای وام کالایی که به شما می دهد چک صیادی برای ضمانت قبول می کند اما در نُه بانکی که وام کالا می دهند از بانک انصار گرفته تا سامان ضمانت یک کارمند رسمی را الزامی می دانند. بانک صادرات که دو ضامن برای ضمانت وام کالایش شرط کرده است.

منبع : بلاگ وام چی

وام خرید اقساطی خودرو بانک سرمایه ◄

مطالب مرتبط

وام خريد خودرو جهت خودروهاي فرسوده بانک ملی

بنر