بانک حکمت ایرانیان را بشناسیم

پنجشنبه ، 27 شهریور 1399 ، 08:16

بانک حکمت ایرانیان دیگر از نظر ماهیتی وجود مستقل ندارد و حتی برای وارد شدن به فضای وب سایت این بانک باید از بانک سپه اقدام کنید و باید بگوییم به نوعی بانک حکمت ایرانیان سابق ، بانکی ادغامی در بانک بزرگتری به نام سپه است.

تاریخچه

تولد این بانک در سال ۱۳۸۹ (با دستور رهبرمان به منظور ارتقاء سطح کیفی زندگی نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران) است. از آن سال به صورت رسمی شروع به کار و عنوانش از مؤسسه مالی و اعتباری به بانک تغییر یافت. ۱۴ شرکت خصوصی، دولتی و نهادهای دولتی نیروهای مسلح ایران با هم جمع شدند و به این بانک موجودیت رسمی دادند.

حکیم

طرحی به نام طرح حکیم بانک حکمت ایرانیان را اندازی کرده است که با توجه به این که از اسم طرح هم مشخص بوده، طبق گفته و تاکید خود بانک صرفاً برای افراد شاغل در رشته های پزشکی و زیر مجموعه های آن قابل استفاده می باشد. سود این طرح ۱۸ درصد می باشد که با توجه به درآمد افراد شاغل در این زمینه سود قابل قبول و قابل پرداختی است. سقف تسهیلات هم ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۲ ریال می باشد. تعداد سررسید اقساط ۳۶ ماه در نظر گرفته شده است.

طرح صدف بانک حکمت ایرانیان

بانک حکمت ایرانیان طرح دیگری دارد به نام طرح صدف که برای فعالیت های اقتصادی در نظر گرفته شده و می تواند برای به سازی محیط و تجهیز کسب و کارتان از ان استفاده کنید. به نوعی بانک با این طرح خواسته از فعالیت های خرد اقتصادی حمایت کند.. خودتان در این طرح، سرنوشت مبلغ وامتان را با میانگین معدل حسابتان مشخص خواهید کرد. ۱۸ درصد سود با ۳۶ ماه سر رسید بازگشت مبلغ قسط از ویژگی های این طرح است.

سروش

این طرح، از آن طرح های خوب است که آدم دلش نمی آید معرفی نکند. مبلغش بین ده تا سی میلیون تومان است. بانک با توجه به شرایط سود قرض الحسنه ایی مصوب بانک مرکزی از شما فقط کارمزد خواهد گرفت. ۶۰ ماه عدد بسیار محبوبی در پرداخت  این تسهیلات است.

طرح ماهان بانک حکمت

طرح ماهان هم از نوع طرح های قرض الحسنه ایی با نرخ سود ۴ درصد می باشد. میزان صد در صد موجودی و تا سقف سی میلیون تومان به شما وام خواهد داد. برابر دوره سرمایه گذاری از ۶ ماه تا ۶۰ به شما مهلت بازگشت خواهید داشت.

تسهیلات پیمان بانک حکمت ایرانیان

بانک حکمت ایرانیان طرحی به نام پیمان دارد که اگر شما یک سپرده یکساله باز کنید به شما ۴ درصد سود می دهد و البته موقع دادن تسهیلات ۸ درصد یا کمی کمتر که مشخص نکرده کمتر چقدر است، سود خواهد گرفت. به نظر ما وام چی ها طرح منصفانه ایی است. بالاخره ۹۰ درصد سپرده را وام می دهد.

صندوق سرمایه گذاری بانک حکمت

همیشه از وام که نباید گفت. وام بانک حکمت ایرانیان یک صندوق خوش نام و خوش سود به نام صندوق سرمایه گذاری به نام حکمت آشنا ایرانیان دارد که سود منتهی به شهریور ماه امسال زنگ ۶/۲۴ دهم درصد را به صدا درآورده است. اما با پیگیری هایی که کردیم این صندوق در حال حاضر پذیره نویسی ندارد. اما گوش به زنگ باشید تا سقف آن باز شد در این بانک معتبر اقدام به ثبت نام کنید.

► آشنایی با تسهیلات بانک دی
تسهیلات بانک پارسیان را بشناسید ◄

مطالب مرتبط
بنر