تسهیلات بانک پارسیان را بشناسید

شنبه ، 29 شهریور 1399 ، 10:49

تجارت

برای فرد که شغلش در صادرات و روابط بین الملل با کشورهای همسایه باشد؛ اهمیت دارد با بانکی کار کند و در آن تراکنش داشته که از نظر روابط بین المللی مجوز داشته و حتی در آن کشور شعبه هم راه اندازی کرده باشد. با توجه به لزوم توسعه بانکداری منطقه ای و بستر سازی برای گسترش مناسبات تجاری و بازرگانی و افزایش گسترش روابط پولی و بانکی با کشورهای همسایه از جمله عراق، گسترش مبادلات بازرگانی در منطقه، راه اندازی شعب بانک در کشورها برای ارایه خدمات مطلوب در دستور کار بانک پارسیان قرار گرفت تا اینکه پس از اخذ مجوزهای لازم شعبه بغداد بانک پارسیان از تاریخ ۰۳/۰۳/۲۰۱۰ رسماً شروع بکار کرد.

کافی

کافی است یکی از سه شرایط زیر را داشته باشید تا در طرح اعتباری نوید پارسیان بتوانید تسهیلات بگیرید.

دارنده سپرده جاری با دسته چک یا بدون دسته چک و پذیرندگان کارت خوان پارسیانی که شش ماه از تاریخ افتتاح آن سپری شده‌ باشد.

همچنین میانگین حداقل مانده در سپرده مذکور، در سه ماه منتهی به تاریخ درخواست تسهیلات، به تفکیک هر ماه بالغ بر ۳۰ میلیون ریال باشد.

میانگین ماهیانه واریزی های ناشی از گردش مالی شما، طی سه ماه پیوسته منتهی به تاریخ درخواست تسهیلات، بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال باشد

نوید

تمامی دارندگان کسب و کارهای خرد حقیقی یا حقوقی که درآمد ناشی از فعالیت تجاری ایشان در بانک پارسیان متمرکز است. می توانند از این تسهیلات در طرح نوید بهره ببرند و دریافت تسهیلات با نرخ های ۸%، ۱۲% و ۱۸%، مبتنی بر میانگین موجودی هر مشتری می باشد. مدت بازپرداخت قابل انتخاب با اقساط ماهیانه یک تا سی وشش ماه یا شصت ماه یا یکجا در سررسید سه ماهه است. برخورداری از ضرایب جذاب تسهیلات تا بیش از ۴ برابر میانگین حساب هم مبلغ وام شما می باشد. یعنی خودتان می توانید عدد وامتان را با موجودی و کارکردتان رقم بزنید. این طرح مسدودی حساب، ضمانت بازپرداخت وام است.

پژواک

طرح پژواک بانک پارسیان را با هم بشناسیم. به منظور دریافت تسهیلات سریع و آسان، بدون نیاز به ضامن و البته با عدم نیاز به سپری شدن دوره انتظار می توانید در این طرح شرکت نمایید.

سود

کافی است با افتتاح سپرده بلندمدت یکساله با نرخهای سود ۸% و ۵% دهم درصد شما می توانید با حفظ سرمایه اولیه و بهره مندی از سود آن، با دریافت تسهیلات ارزان قیمت، امکان خرید مایحتاج ضروری خود را فراهم کنید. برای دریافت تسهیلات با نرخ های ۴% ، %۸ ، %۱۰%و ۱۲%، اقدام کنید و تا پایان مدت تسهیلات از مزایای این طرح که بانک پارسیان ارائه می دهد بهره مند شوید. نحوه بازپرداخت این تسهیلات بصورت اقساط ماهیانه (قابل انتخاب از ۱۲ ماه تا ۶۰ ماه )و تا سقف ۸۵ درصد مبلغ سپرده مذکور( توثیق شده) می باشد.

توثیق

قابل توجه کاربرانی که معنی توثیق را نمی دانند وام چی باید بگوید تمام فعالیت های تجاری وام بانک پارسیان با عقد توثیق صورت می گیرد. منظور محکم و با ثبات کردن معامله برای فردی است که با بانک به داد و ستد می پردازد. بانک قراردادی بر پایه توثیق تنظیم می کند که تا پایان ضمانت مال و وام رد و بدل شده هیچ دخل و تصرفی در مال ضامن یا سند تضمینی به طور کامل نخواهد داشت. به نوعی خیال مشتری را با این نوع عقد راحت می کند که خیانت در امانتش نخواهد کرد، به محض اتمام داد و ستد رفع توثیق خواهد داشت.

نکات وام

مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه بین ۳ الی ۵ سال و در قالب اقساط ماهیانه می باشد.

نرخ کارمزد ۴% سالیانه نسبت به مانده بدهی مشتری تا پایان دوره می باشد که در اقساط ۱، ۱۳و ۲۵ و ۳۷ و ۴۹دریافت می شود.

چنانچه قرض گیرنده در پرداخت اقساط قرض‌الحسنه تأخیر کند، سالیانه ۱۲درصد جریمه به‏‏ مبلغ بدهی وی اضافه می‏شود.

تسهیلات

بانک پارسبان برای واحدهاي بازرگاني اعم از حقيقي و حقوقي براي تامين سرمايه در گردش خود یک دستور کلی دارد،  این واحد ها مي توانند از تسهيلات مشارکت مدني بازرگاني داخلي و يا مضاربه بازرگاني داخلي استفاده نمايند و تا ۸۰ درصد مبلغ پیش فاکتور خود را به بانک ارائه دهند و وام دریافت کنند. نحوه باز پرداخت این تسهیلات هم یکجا می باشد.

تولید

در بخش تولید هم با توجه به شرایط بانک همان گونه که در بخش بازرگانی عمل می شود تسهیلات قابل دریافت است. اما اگر بخش تولیدی تسهیلات را برای تجهیز و خرید ماشین آلات صنعتی دریافت کند تا ۵ سال اولیه که عمر مفید وسیله ها می باشد بانک به بخش دریافت کننده مهلت باز پرداخت ماهیانه خواهد داد.

► بانک حکمت ایرانیان را بشناسیم
شرایط تسهیلات بانک پاسارگاد ◄

مطالب مرتبط
بنر