آشنایی با اینترنت بانک همراه بانک سپه

خدمتی جدید است که خدمات درگاه اینترنت بانک را با تنظیمات متناسب با دستگاه های همراه (گوشی های هوشمند، تبلت و…) از طریق اینترنت بر روی دستگاه های یاد شده فراهم می کند.


خدمات و مزایا: 

– استفاده از خدمات بانکی بر روی تلفن همراه بدون نیاز به نصب نرم افزار کاربردی (همانند نرم افزار همراه بانک)

– قابلیت اجرا بر روی کلیۀ سیستم عامل های موبایل (Black Berry ،java ،iOS ،Android ،Windows Mobile و…)

– امکانات بالای اجرایی دستگاه های همراه هوشمند به لحاظ پشتیبانی از کلیه مرورگرهای وب Internet Explorer (IE) ،Chrome ،Safari ،Fire Fox و نرم افزارهای مرتبط

– امکان استفاده از کلیۀ خدمات اینترنت بانک از طریق دستگاه های همراه هوشمند بدلیل دارا بودن گواهینامۀ امنیتی درگاه اینترنت بانک

– امکان استفاده از سامانه بر روی دستگاه همراه با قابلیت چرخش صفحه


فرآیند فعالسازی:

۱. مراجعه مشتری به شعبه و تکمیل فرم درخواست سامانه های غیرحضوری به منظور فعالسازی اینترنت بانک مشتری محور

۲. فعالسازی درگاه اینترنت بانک مشتری محور و صدور و ارسال رمز (توسط شعبه)

۳. درج آدرس www.ebanksepah.ir در منوی نوار آدرس (Address Bar) مرورگر دستگاه همراه (توسط مشتری)

۴. وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود به درگاه اینترنت بانک نسخه مشتری محور (اخذ شده از شعبه بانک) در صفحه اینترنت بانک همراه (Mobile View)

۵. ورود به صفحه دریافت خدمات اینترنت بانک مشتری محور از طریق اینترنت بانک همراه


فرم درخواست تخصیص OTP / صدور مجدد کد فعالسازی / غیرفعالسازی OTP فرم درخواست تخصیص OTP / صدور مجدد کد فعالسازی / غیرفعالسازی OTP

فرم تفاهم نامه تأیید چکهای جاری طلایی از طریق سامانه بانکداری اینترنتی فرم تفاهم نامه تأیید چکهای جاری طلایی از طریق سامانه بانکداری اینترنتی

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 519

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *