آغاز ششمین جشنواره ملی بانک محبوب من

ششمین جشنواره ملی بانک محبوب من با شعار “تصویر سازمانی برتر” هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش بانکی به نقل از دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من ، این جشنواره تا پایان بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت و مشتریان شبکه‌ی بانکی کشور می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره در نظرسنجی امسال شرکت کنند.

در جشنواره‌هایی که تاکنون برگزار شده بیش از 20 بانک مشارکت فعال داشته اند و 200 هزار نفر تاکنون در این نظرسنجی شرکت کرده و از 600 میلیون ریال جوایز نقدی و غیرنقدی بهره‌مند شده اند.

جشنواره ملی بانک محبوب من به عنوان تنها مرجع رسمی نظرسنجی مردمی در خصوص خدمات بانک‌ها هر ساله در قالب یک نظرسنجی اینترنتی برگزار شده و مشتریان شبکه‌ی بانکی کشور با پاسخ دادن به سوالاتی  مهم در خصوص خدمات بانکی ، در آن شرکت می‌کنند.

در این جشنواره علاوه بر ۱۰۰  میلیون ریال جایزه نقدی  ، قرعه کشی ویژه ی خودروی 206 با مشارکت همراه کارت نیز برگزار خواهد شد.

بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی آنلاین کشور – یکتانت – که پیشتر در حوزه ی تبلیغات ، خروجی های متفاوتی داشته و همیشه با ایده های جدید و خلاقانه تحسین مخاطبان را برانگیخته است، این بار در کنار سایت بانکی قرار گرفته تا تجربه جدید و متفاوتی را برای این جشنواره رقم بزند که مسلما نمود آن را در این دوره از جشنواره خواهیم دید.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *