آمازون به پرواز در می آید

شرکت آمازون پس از اقدام عجیب خرید روزنامه واشنگتن پست باز هم اعلامیه ای منتشر کرده که باز هم همه مشتریانش را متعجب کرده است.

به گزارش بانکی دات آی آر، این خرده فروش آنلاین بیان کرده که قصد دارد به زودی محصولاتش را بوسیله هواپیما های بدون سرنشین ارسال کند. البته بیان کرده که قرار است برنامه ریزی ای داشته باشند که محصولاتی که سفارش داده می شوند در عرض سی دقیقه به دست مشتریان برسند.

 

البته قبلا چنین شایعه ای در مورد این شرکت انتشار یافته بود که قصد دارد دست به چنین سیستمی برای ارسال محصولات بزند. این سیستم هنوز آزمایشات لازم را پس نداده و از طرفی باید مورد تایید فدرال قرار گیرد.

اخیرا در وب سایت آمازون ویدئویی منتشر شده که در آن روبات های کوچکی بسته های زرد رنگی را از دفاتر آمازون تحویل گرفته و به آسمان می برند تا محصولات را به دست صاحبانشان برسانند. در کنار این فیلم، جف بزوس بیان کرده که با اینکه این امکان بسیار به فیلم های علمی تخیلی شباهت دارد، اما امکان پذیر است. او ذکر کرده که ما می توانیم تحویل ۳۰ دقیقه ای داشته باشیم و سفارشات را تا ۲.۳ کیلوگرم که ۸۶ درصد اقلام آمازون بوده را تحویل خواهیم داد.

سیستم کار این هواپیما ها که پرایم ایر نام دارند بوسیله جی پی اس است و این روبات های کوچک با دریافت آدرس مشتری روی جی پی اس خود، بسته را به آنجا هدایت می کنند. جف بزوس بیان کرده که قصد دارد شرکتش را به گونه ای مجهز کند که همیشه آخرین فناوری ارسال محصولات را در اختیار داشته باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *