همواره در روزهای پایانی سال حجم تراکنش های بانکی به شکل چشم گیری افزایش پیدا می کند و کارت خوان های بانکی بعضا دچار مشکلاتی می شوند.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد از مغازه ای خرید می کنید و می خواهید با کارت خوان وجه خریدتان را واریز کنید اما کارت خوان به مشکل بر می خورد. فروشنده به شما می گوید که پول به حسابش واریز نشده اما وقتی حسابتان را چک می کنید پول از حسابتان کسر می شود.
چه کار باید کرد؟
۱.واریز های ناموفق ظرف ۷۲ ساعت برگشت می خورد
۲.اگر پول به حسابتان برنگشت موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP – که شماره تماس آنها در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است- پیگیری نمایند
۳. اگرباز هم موفق نشدید مشکل را برطرف کنید این بار با مرکز «عملیات شاپرک» به شماره 4-22926402 و ارائه اطلاعات لازم ، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمايید.
هیچ چیز در سیستم بانکداری الکترونیک حذف و یا ناپدید نمی شود پس نگران نباشید حتما به پولتان خواهید رسید فقط باید کمی صبور باشید.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
================
- ۲۰ نشانه آدم های خودشیفته
- ۱۰ راهکار فرار از ترس بیکاری
- “وبگردی بانکی” آخرهفته ها می آید
- لطفا امسال عید آجیل نخرید!
- آقازاده رئیس جمهور قید استخدام را زد
- این کامپیوتر هیچوقت خراب نمی شود!
- معرفی ۵ گوشی برتر مجهز به اندرويد
- چرا فروتنی برای هر کارمند تازه کار واجب است؟!
- مشاغل پردرآمد در ایران
- فیسبوک از شر هکرها جان سالم بدر برد
- آیا وام ازدواج به کما رفته است!
- سامسونگ چگونه سامسونگ شد
- نرم افزاری بی نظیربرای بازدید راحتتر سایت ها
- رازهای موفقیت سایت۲۷ ایران از زبان مدیرش
- جدیدترین جزئیات پیش فروش سکه
- چطور در شلوغی شب عید خرید کنم؟
- کار”پلیس فتا” چیست؟
- ۵ روش عالی برای اینکه در محیط کار تک باشید
- اس ام اس بانکینگ و کاربردهایش
- جمعیت لینکدین به ۲۰۰ میلیون کاربر رسید