آموزش/ چگونگی حل مشکل پرداخت های ناموفق کارت خوان ها

همواره در روزهای پایانی سال حجم تراکنش های بانکی به شکل چشم گیری افزایش پیدا می کند و کارت خوان های بانکی بعضا دچار مشکلاتی می شوند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد از مغازه ای خرید می کنید و می خواهید با کارت خوان وجه خریدتان را واریز کنید اما کارت خوان به مشکل بر می خورد. فروشنده به شما می گوید که پول به حسابش واریز نشده اما وقتی حسابتان را چک می کنید پول از حسابتان کسر می شود.

چه کار باید کرد؟

۱.واریز های ناموفق ظرف ۷۲ ساعت برگشت می خورد

۲.اگر پول به حسابتان برنگشت موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP – که‌ شماره تماس آنها‌ در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است- پیگیری نمایند

۳. اگرباز هم موفق نشدید مشکل را برطرف کنید این بار با مرکز «عملیات شاپرک» به شماره 4-22926402 و ارائه اطلاعات لازم ، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمايید.

هیچ چیز در سیستم بانکداری الکترونیک حذف و یا ناپدید نمی شود پس نگران نباشید حتما به پولتان خواهید رسید فقط باید کمی صبور باشید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *