به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، سید میثم بهشتیان با اشاره به این که این شرکت تحول بزرگی را در حوزه فناوری اطلاعات پایه گذاری کرده است، ادامه داد: قصد ما این است که بتوانیم فرایند دسترسی به خدمات بیمه ای را در همه حوزه ها، اعم از صدور بیمه نامه، پرداخت خسارت و فروش، برای همه ذینفعان حوزه بیمه تسهیل کنیم.
به گفته او، یکی از اصلی ترین اهداف این حوزه آن است که سفر مشتری آسان شده و نماینده فروش، بیمه گذار، بیمه شده و کارکنان شرکت بیمه سامان با بالاترین کارایی، بهترین خروجی را دریافت کنند.
مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان همچنین با بیان این که شرکت در تلاش است دسترسی بیمه گذار به بیمه نامه و درک مشتری از نحوه خرید بیمه نامه را بالا ببرد، اظهار کرد: باشگاه مشتریان شرکت بیمه سامان با همین هدف راه اندازی شد، به گونه ای که مشتری به ازای خرید از بیمه سامان، امتیاز دریافت کرده و با ذخیره کردن آن در کیف پول، می تواند با آن خدمات بیمه ای دریافت کند.
وی یکی دیگر از برنامه های پیش روی این شرکت را پشتیبانی خدمات بیمه ای به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته اعلام و خاطرنشان کرد: بر این اساس، خدماتی چون صدور معرفینامه برای مراکز درمانی، درخواست پرداخت خسارت و حتی پشتیبانی استفاده از سامانه ها در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر خواهد بود