استخدام بانک سامان-بازنشستگان در ۹ شهر

 

بانک سامان به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهرهای تهران , اصفهان ، خرم آباد ، اهواز ، چابهار ، مشهد ، نیشابور ، آبادان ، شیراز از افراد مجرب و متعهد بازنشسته سیستم بانکی کشور برای شعب جدید التأسیس جهت مشاغل رئیس یا معاون شعبه دعوت به همکاری می نماید .

شرایط عمومی :
دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
آشنا به زبان انگلیسی
آشنا با رایانه و خدمات بانکداری الکترونیکی
حداکثر سن ۵۵ سال
گذشت حداکثر ۳ سال از زمان بازنشستگی
داشتن سابقه ریاست و یا معاونت در شعب ممتاز ، درجه یک و دو بانکها
داشتن حسن شهرت در طول دوران خدمت به تأیید بانک محل خدمت قبل از بازنشستگی
برخورداری از سلامت کامل جسم و روان
بومی و ساکن شهر مورد تقاضا
مدارک مورد نیاز
تصاویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تصویر حکم بازنشستگی
تصویر خلاصه سوابق شغلی از اداره کارگزینی بانک متبوع
دو قطعه عکس ۴× 3 به روز
فرم تکمیل شده دعوت به همکاری
نحوه ارسال مدارک :
واجدین شرایط می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۰ « فرم دعوت به همکاری » را از طریق وب سایت بانک دریافت و  فرم تکمیل شده را  بهمراه مدارک مورد درخواست از طریق پست سفارشی به آدرس : خیابان ولیعصر –   نرسیده به چهارراه پارک وی- نبش کوچه ترکش دوز –  پلاک 2 – ساختمان ستادی بانک سامان –  مدیریت امور منابع انسانی ارسال نمایند .
سایر شرایط :
زمان مصاحبه براساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید لذا خواهشند است از پیگیری حضوری و تلفنی خودداری نمائید.
ارسال مدارک هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد .
به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد .
دانلود  فرم استخدام (PDF)
دانلود فرم  استخدام(Word)
بانک سامان – مديريت امور منابع انساني

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *