گروه شرکتهای داتک به عنوان یکی از شرکتهای باسابقه، فعال و مطرح در زمینه ارائه خدمات اینترنت محیط بسیار مناسبی برای پذیرش استعدادهای جوان و نخبه فراهم آورده است. به کارگیری و استفاده از آخرین دست آوردهای فناوری اطلاعات در تمام زمینه های کاری از یک طرف و تأمین نیازهای همکاران از طرف دیگر، این شرکت را تبدیل به گزینه اول کاری متخصصین حوزه ICT نموده است. چنانچه شما نیز در زمینههای فروش و بازاریابی، مالی، فن آوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) و منابع انسانی دارای تخصص و تجربه هستید میتوانید خلاصهای از رزومه کاری خود را از طریق فرم فرصتهای شغلی در زیر برای ما ارسال نمایید و مطئن باشید که پس از بررسیهای لازم با شما تماس گرفته خواهد شد.
فرصتهای شغلی موجود
۱. کارشناس شبکه
تعریف شغل: توان فنی مناسب با درک صحیح از شبکه های Enterprise در زمینه های طراحی، پیاده سازی وعیب یاب شبکه.
شرایط احراز:
– دارای مدرک CCNA یا CCNP
– داشتن ۲ سال سابقه کار مرتبط
۲. کارشناس سیستمها
تعریف شغل: مسلط به راه اندازی و پشتیبانی سرویس های شبکه تحت سیستم عامل های خانواده لینوکس، مسلط به راه اندازی و مدیریت بانک های اطلاعاتی و مهارت در برنامه نویسی.
شرایط احراز:
– داشتن ۲ سال سابقه کار مرتبط
۳. کارشناس پشتیبانی فنی تلفنی (Contact Center Operator)
تعریف شغل: پاسخگویی به درخواستها، نیازها و مشکلات فنی مشترکین با استفاده از سیستم تلفن با رعایت حداقل زمان و بالاترین کیفیت ممکن به نحوی که حداکثر رضایت در مشترک ایجاد گردد و موجب وفاداری وی شود.
شرایط احراز:
– داشتن دیپلم فنی یا فوق دیپلم کامپیوتر، برق و فناوری اطلاعات
– داشتن ۳ تا ۶ ماه سابقه کار غیر مرتبط با شغل
– داشتن ۱ تا ۲ سال سابقه کار در بخش پشتیبانی تلفنی
– گذراندن حداقل یک دوره تخصصی شبکه ( ترجیحا Network+)
– داشتن گواهینامه ICDL
– داشتن حداقل سن ۲۲ سال
۴. تکنسین پشتیبانی خدمات مشترکین (Customer Support Technician)
تعریف شغل: بررسی و رفع مشکلات فنی مشترکین در محل استقرار ایشان با رعایت حداقل زمان و بالاترین کیفیت ممکن به نحوی که حداکثر رضایت در مشترک ایجاد گردد و موجب وفاداری وی شود.
شرایط احراز:
– داشتن یکی از مدارک دیپلم فنی تا لیسانس کامپیوتر، الکترونیک و فناوری اطلاعات
– داشتن ۳ تا ۶ ماه سابقه کارغیرمرتبط با پشتیبانی و خدمات مشترکین
– داشتن ۱ تا ۲ سال سابقه کار در خدمات مشترکین
– گذراندن حداقل یک دوره تخصصی شبکه (ترجیحاً MCSA)
– داشتن حداقل سن ۲۲ سال
۵. کارمند حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات
تعریف شغل: پاسخگوئی به شکایات، مشکلات و نیازهای مشترکین با استفاده از سیستم تلفن و ملاقات حضوری با مشتری در جهت حصول رضایت حداکثری مشترکین و شناسائی فرصتهای جدید بهبود سرویسدهی و افزایش رضایت از خدمات ارائه شده، تا ایجاد وفاداری در مشتری.
شرایط احراز:
– داشتن دیپلم فنی یا فوق دیپلم مدیریت بازرگانی، روابط عمومی، کامپیوتر یا فناوری اطلاعات
– داشتن تا ۳ ماه سابقه کار غیرمرتبط با خدمات پس از فروش
– داشتن ۲ تا ۳ سال سابقه کار در خدمات پس از فروش
– گذراندان حداقل یک دوره تخصصی شبکه (ترجیحاً Network+)
– داشتن حداقل سن ۲۲ سال
۶. کارمند فروش
تعریف شغل: پاسخگوئی به درخواستهای مشتریان جدید و فعلی با استفاده از سیستم تلفن یا به صورت حضوری با رعایت حداقل زمان و بالاترین کیفیت ممکن بنحوی که حداکثر رضایت در مشتری ایجاد گردد و موجب وفاداری وی شود.
شرایط احراز:
– داشتن فوق دیپلم مدیریت بازرگانی، روابط عمومی، کامپیوتر، برق و فناوری اطلاعات و …
– داشتن ۳ ماه سابقه کار غیرمرتبط با فروش
– داشتن ۶ تا ۱۲ ماه سابقه کار در بخش فروش
– گذراندان حداقل یک دوره تخصصی شبکه (ترجیحاً Network+)
– داشتن حداقل سن ۲۲ سال
۷. حسابدار
تعریف شغل: بررسی وانجام بهینه فعالیتهای حسابداری و مالی با رعایت حداکثر دقت و شفافیت و به روز بودن برای تحلیلگری مالی.
شرایط احراز:
– داشتن یکی از مدارک فوق دیپلم یا لیسانس حسابداری
– داشتن ۳ تا ۶ ماه سابقه کار غیرمرتبط با حوزه مالی
– داشتن ۱ تا ۲ سال سابقه کار در حوزه مالی
– داشتن حداقل سن ۲۴ سال
۸. کارشناس بازار یابی
:: برای تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک کنید
اخبارپربازدید بانکی دات آی آر
=================