شرکت امرتات جهت تکمیل کادر خود در واحد فروش و خدمات پس از فروش از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری نموده است:
۱- کارشناس فروش با حداقل ۳ سال سابقه کار مفید در زمینه فروش نوت بوک.
۲- تکنسین سخت افزار، با سابقه تعمیرات نوت بوک.
۳- کارمند اداری (خانم): مسلط به امور اداری، آشنا به کامپیوتر و نرمافزارهای اداری و زبان انگلیسی، با حداقل ۳ سال سابقه کار مفید.
۴- منشی (خانم): مسلط به امور اداری، آشنا به کامپیوتر و نرمافزارهای اداری و زبان انگلیسی، با حداقل ۳ سال سابقه کار مفید.
برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید
بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟
سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟