قرعه کشی سه ماه نخست حساب های ۲۴ بانک سامان

قرعه کشی سه ماهه اول جاری۲۴ بانک سامان در تیر ماه برگزار شد.

قرعه کشی های  مربوط به  ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد طرح جاری24سامان در روز دوشنبه90/04/14 در سالن کنفرانس دفتر مدیر عامل برگزار گردید.

به گزارش  بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مراسم مذکور پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و پس از ارائه گزارشی خلاصه از آمار جاری24سامان ، قرعه کشی های سه ماهه اول امسال  با سیستم گوی وگردونه و استخراج عدد گام انجام شد.

در این دوره که اولین قرعه کشی امسال می باشد ، با روشی یکسان و واحد، قرعه کشی های ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد انجام گردید و در هر سه مرحله مربوط به سه ماهه اخیر، جوایز مصوب دوره سوم شامل۱۵ جایزه ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ريال، ۲۰کارت هدیه۵.۰۰۰.۰۰۰ريال و پرداخت مستمری ۲.۰۰۰.۰۰۰ريال برای سه نفر، به برندگان تعلق گرفت.

گفتنی است؛ از ماه تیر به بعد قرعه کشی های جاری ۲۴سامان به صورت ماهیانه انجام خواهد شد و فقط قرعه کشی آغازین سال۹۰ پس از گذشت سه ماه انجام شده است .

گزارش ارائه شده مربوط به آمار جاری۲۴ در سه ماهه اول سال۹۰

در این گزارش که در مراسم قرعه کشی ارائه شد، آمده است که  دوره سوم طرح حساب جاری 24 از تاریخ90/01/1 لغایت90/12/29 در بانک سامان ادامه خواهد داشت.

همانطور که در بالا نیز به نوع جوایز اشاره شد، جوایز ماهانه حساب جاری۲۴ شامل ۱۵کمک هزینه خودرو به ارزش هر نفر۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ريال، پرداخت مستمری مبلغ۲.۰۰۰.۰۰۰ريال به مدت ۲۰سال برای سه نفر و جوایز کارت جاری۲۴ شامل۲۰ عدد کارت هدیه به ارزش۵.۰۰۰.۰۰۰ ريال می باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *