اسقاط خودروهای صفری که جرمشان ماندن درسیل است

احترام به مشتری باعث می‌شود که خودرو سازی از سود حاصل از فروش هزار خودرو بگذرد تا اعتبار اعتماد بین مشتریان خود را از دست ندهد.البته این قانون بعضی جاها کاربردی ندارد مثلا کشوری که در آن انحصار خودرو سازی وجود دارد!

سال گذشته در جریان سیلی که در تایلند آمد یکی از انبار های خودرو شرکت هوندا دچار آب گرفتگی شد و هزار خودرو صفر کیلومتر تا نیمه در آب فرو رفتند. این مسئله باعث شده تا مدیر این شرکت برای اطمینان دادن به مشتریان که محصولات سیل زده فروخته نمی‌شوند دستور اسقاط همه این خودروها را داد که تنها دچار آب‌گرفتگی شده بودند و با تمیز کاری می‌شد آن‌ها را دوباره به بازار بر گرداند.

این را با آمار پرونده ای با چندصد شاکی “هوو” و یا سقف های بی استقامت “اسکانیاهای” مونتاژ ایران که سالانه چندین نفر را به کشتن می دهد مقایسه کنید تا مطمئن شوید قانون”احترام به مشتری باعث می‌شود که خودرو سازی از سود حاصل از فروش هزار خودرو بگذرد تا اعتبار اعتماد بین مشتریان خود را از دست ندهد” همه جا عمومیت ندارد.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *