اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه ۲۵ فروردین ۹۴

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات کارشناسان اختصاصی کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

البرز دارو

طبق اطلاعات دوازده ماهه منتهی به ۲۹/۱۲/۹۳ ؛ سود هر سهم شرکت با سرمایه ای معادل ۳۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲.۱۸۵ ریال شناسایی شده که بیانگر پوشش ۱۰۳ درصدی مبلغ پیش بینی شده می باشد.این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.سود سهام پشنهادی مبلغ ۲.۱۱۸ ریال به ازای هر سهم می باشد.
فروش شرکت طی این دوره بالغ بر ۲.۱۴۲ میلیارد ریال بوده که درمقایسه با سال قبل از آن ۲۹ درصد رشد را نشان می دهد و توانسته است ۱۰۴ درصد مبلغ بودجه را پوشش دهد.مقدار فروش مایعات با ۱۲ درصد کاهش نسبت به سال ۹۲ تعداد ۲۲.۵ میلیون بطری بوده درحالیکه فرآورده های تزریقی و جامدات با رشد به ترتیب ۲۳ درصد و ۱۷ درصد نسبت به سال قبل روبرو بوده است.بهای تمام شده نیز طی این دوره بالغ بر ۱.۰۴۶ میلیارد ریال برآورد شده است که نسبت به مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است که بدین ترتیب حاشیه سود ناخالص از میزان ۴۹ درصد در سال ۹۲ به میزان ۵۱ درصد در سال ۹۳ تغییر پیدا کرده است.
از طرف دیگر افزایش ۱۶۰ درصدی هزینه های اداری نسبت به سال ۹۲ و شناسایی مبلغ ۱۷۶ میلیارد ریال تحت این سرفصل منجر به افت حاشیه سود عملیاتی شرکت از میزان ۴۵ درصد در سال ۹۲ به میزان ۴۳ درصد در سال ۹۳ شده است.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.
به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *