اعلام نتایج جشنواره «بانک محبوب من»: ۵ بانک برتر ایران معرفی شدند

 

جشنواره «بانک محبوب من» از ابتدای دی ماه آغاز شد و تا 6 بهمن ماه به مدت سی و شش روز ادامه داشت.

سایت بانکی به عنوان پُربازدیدترین سایت حوزه بانکی در کشور، سه دوره است که جشنواره‌ایی با نام «بانک محبوب من» برگزار می‌کند. در این جشنواره خدمات‌دهی بانک‌ها توسط مشتریان‌شان به بوته نقد کشیده می‌شود. سایت بانکی با جشنواره «بانک محبوب من» فرصت مناسبی را فراهم آورد تا مردم بتوانند نظر واقعی‌شان را به گوش مسولان بانکی برسانند. این سایت با تاکید ویژه بر مسولیت‌های اجتماعی افراد، جایگاه خاصی برای نظر مردم قائل است. این دوره از جشنواره بیش از 50 هزار نفر شرکت‌کننده داشت. این رقم حاکی از مشارکتِ بالای افراد در این رویداد اجتماعی است.

تجربه جشنواره دومِ «بانک محبوب من» برای سایت بانکی نویدِ حضور چند برابری شرکت‌کنندگان را داشت. به همین دلیل تیم فنی سایت بانکی، سایتِ جشنواره را برای حضور باشکوه هم‌وطنان، از چند ماه قبل آماده کردند.

 

حامیان مالی جشنواره

در این دوره از برگزاری جشنواره، فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل، نرم‌افزار CRM دیدار و آژانس مسافرتی نادیا پرواز حمایت مالی از جشنواره را به عهده گرفته‌اند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل، با داشتن نمایندگی رسمی از برندهای معتبر و مشهور پوشاک جهان، امکان خرید انواع پوشاک و اکسسوری‌ها را برای مشتریان‌اش فراهم کرده است. دیجی‌استایل همچون دیجی‌کالا، با ارائه نقدهای تخصصی و بی‌طرفانه، به مشتریان در خرید اینترنتی کمک کرده است. این فروشگاه بزرگ، حمایت مالی از پروژه‌ایی را تقبل کرد که نظرِ مردم، شرطِ برگزاری آن بود. دیجی‌استایل در این جشنواره به 200 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه، 200 بنِ خرید اینترنتی را اهدا کرد.

 

نرم‌افزار دیدار، ارتباط‌تان با مشتری‌ها را همیشه صمیمی نگاه خواهد داشت؛ مثل روزهای اول که مشتری‌های اندکی داشتید. شاید اگر تعداد مشتری‌های کسب و کارتان کم باشد، به راحتی به یادبیاورید که با هرکس چه صحبتی کردید و چه عکس‌العملی نشان داد. شاید به خاطر بیاورید که چه زمان با او تماس گرفتید. ولی با بیشتر شدن تعداد مشتری‌ها، دیگر ذهن‌تان یاری نخواهد کرد. شاید به قلم و کاغذ روی بیاورید. در آن صورت، بهتر است دفترتان را کنار بگذارید و از نرم‌افزار استفاده کنید؛ مثل دفتری که با آمدن «word» کنار گذاشتید. دیدار، نرم‌افزاری برای مدیریت ارتباط با مشتریان است که در این جشنواره 100 میلیون ریال به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا کرد.

 

دیگر حامی مالی این جشنواره، آژانس مسافرتی نادیا پرواز است. این آژانس گردشگری، متخصص در تورهای روسیه است؛ کشوری که با گنبدهای کلیسای سنت باسیل، میدان سرخ، موزه‌ی ارتش و… شناخته می‌شود. در این جشنواره، یکی از برندگان مهمان نادیا پرواز بود و سفری … روزه به روسیه را تجربه کرد.

در طول سی و شش روز برگزاری جشنواره «بانک محبوب من»، با رای 50 هزار نفری مردم، بانک‌های ملت ، ملی ، سامان ، شهر و صادرات  به عنوان پنج بانک محبوب توسط مردم انتخاب شدند. گزارش ابتدایی این جشنواره را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

 

نمودار تعداد افراد شرکت‌کننده در جشنواره به تفکیک سن

 

 

نمودار میزان تحصیلات افراد شرکت‌کننده

 

 

میزان علاقه شرکت‌کننده‌ها به افتتاح حساب در بانک‌ها

 

 

پُرکاربردترین بانک از نظر شرکت‌کنندها

 

سایت بانکی به عنوان برگزارکننده این جشنواره، ضمن تشکر از تمامی شرکت‌کنندگان، به بانکهای برگزیده تبریک می‌گوید. امیدواریم این نتایج سرآغاز تحولات مثبت‌تری در ارائه خدمات به مشتریان باشد.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *