فیسبوک هم مثل خیلی از شبکه های اجتماعی دیگر تغییر و تحولاتی را در امکاناتش ایجاد نموده است. این امکانات جدید شامل تبلیغاتی است که کاربران میتوانند با انتخاب خودشان آنها را بازدید کنند به این صورت که فیسبوک به کاربران این امکان را میدهد که تبلیغات مختلف را روی پروفایل خودشان و به انتخاب خود ببینند.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر در حال حاضر صفحاتی که در فیس بوک دارای تبلیغات هستند مثل گذشته به ترتیب درج تاریخ و… قرار نمیگیرند بلکه تبلیغات برای افراد شخصی سازی میشود و هر کاربر میتواند تبلیغات مورد علاقه خود را به انتخاب خود ببیند.
کاربران میتوانند صفحات تبلیغاتی را خودشان انتخاب کنند و بر حسب علاقمندی از محتوی تبلیغات استفاده کنند بنابراین این تبلیغات روی پروفایل کاربران به انتخاب خودشان در دسترس قرار میگیرد.
تجارتهای زیادی هستند که در سر تا سر دنیا از فیس بوک برای تبلیغات استفاده میکنند این تبلیغات در فیس بوک از نظم بهتری نسبت به قبل برخوردار است و کاربران در این صورت میتوانند همیشه تبلیغات جدید را از برندها و یا تجارت های مختلف روی پروفایل خود ببینند.
کاربران همچنین بر حسب سلیقه و علاقمندی میتوانند تبلیغات را دسته بندی کرده و فقط برندهای مورد علاقه شان را انتخاب کنند و به ترتیب روی پروفایل خود از آنها استفاده کنند .
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
=================
- رواج دستفروشی بنزین در پایتخت!
- توازن اقتصادی بین بانک ها و بیمه ها برقرار نیست
- دودوتاچهارتا در خانواده
- مهارتی به نام زندگی
- زمان پاکسازی بازار پول رسیده
- متلاشي شدن باند جاعلان عابر بانک در اصفهان
- چهار دلیل خوشبینی کارشناسان به آینده بازار سرمایه
- استخدام های روز- ۲۶ خرداد ۹۳
- ۵ برنامه همراه برای دسترسی به ایمیل
- مهاجر پذیرترین استانها معرفی شدند
- زولبیا و بامیه امسال کیلویی چقدر است؟
- سود مسابقات پیامکی جام جهانی چقدر است؟