انعکاس اقدامات به ذینفعان کلیدی در اولویت روابط‌عمومی

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با کارکنان اداره‌کل روابط‌عمومی این بانک، شناسایی ذینفعان کلیدی سازمان و تشریح اقدامات بانک برای آنها را از وظایف و اولویت‌های روابط‌عمومی عنوان کرد.


به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در این دیدار که به مناسبت آغاز هفته ارتباطات و روابط‌عمومی انجام شد، گفت: فعالیت در روابط‌عمومی از آنجایی که باید ذینفعان کلیدی سازمان را شناسایی و ارتباط با آنها را حفظ کرد، کار دشواری است.

وی افزود: فکرکردن به نیازها، دغدغه‌ها، علایق و رابطه آنها با سازمان اقدامی ضروری است که باید برای حل و رفع آنها تلاش کرد. ضمن اینکه نفع همیشه نفع مادی ارزیابی نمی‌شود.

صیدی با بیان اینکه بانک ذینفعان مختلف با سلایق متفاوتی دارد، ابراز کرد: مشتری صاحب‌حساب و سپرده‌گذار و مشتری تسهیلاتی، بخشی از ذینفعان بانک هستند که با هم فرق دارند و علایق آنها با هم متفاوت است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران کارکنان بانک را از جمله ذینفعان کلیدی بانک عنوان و اظهار داشت: کارکنان محترم بانک صادرات ایران در سراسر ایران از قومیت‌های مختلف، با رده تحصیلی متفاوت و با گرایش‌های مختلف مالی و مهندسی و… فعالیت دارند که ارتباط ایجاد کردن با همه اینها کار ظریف و پیچیده‌ای است.

وی افزود: در عین حال تشریح اقداماتی که مدیران بانک برای پیشبرد کارها و اهداف بانک انجام می‌دهند، برای تمامی این ذینفعان از وظایف روابط‌عمومی است.

صیدی سهامداران را بخش مهم دیگری از ذینفعان بانک دانست و افزود: سهامداران نیز انتظارات به حقی دارند که باید مدنظر قرار گیرد. از این رو تشریح مجموعه اقدامات بانک به زبان هر ذینفع کار بسیار سختی است که روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در این مورد موفق عمل کرده است.

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *