اَپــل پربازده ترین خـرده فروش در آمریکا

بانکی دات آی آر: اپل نه تنها سودآورترین شرکت در ایالات متحده است، بلکه یک استراتژی بسیار موثر خرده فروشی نیز دارد.

براساس داده های منتشر شده از سوی موسسه ی Retail Sails _دفتری تحقیقاتی درخصوص فعالیتهای خرده فروشی و اقلام مصرفی، فروشگاه های خرده فروشی اپل، نسبت به هرکدام از دیگر خرده فروشی ها در آمریکا، با فاصله ای زیاد بالاترین میزان فروش به ازای هر فوت مربع را دارند. در مدت زمان 12 ماهه ای که در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است، اپل با 6050دلار به ازای هر فوت مربع در جایگاه نخست، و خرده فروشی های شرکت جواهرات لوکس تیـفانی (Tiffany) با 3017 دلار در رده ی دوم قرار گرفته اند.

از حیث کل فروش به ازای هر فروشگاه، اپل با متوسط فروش ۵۱.۱ میلیون دلار در رده ی نهم قرار دارد. رتبه ی نخست این دسته بندی متعلق به شرکت Costco میباشد که میانگین فروش 137.2 میلیون دلار به ازای هر فروشگاه را دارد.

این نتایج نشان میدهند که ارائه ی محصولات خوب به تنهایی کافی نیست؛ استراتژی اپـل در ترکیب محصول خوب و تجربه ای درجه ی یک از خرده فروشی بسیار کـارآمـد بنظر میآید.

این شکل پربازده ترین خرده فروشان سال ۲۰۱۴ در آمریکا را نشان میدهد که برحسب فروش به ازای هر فوت مربع از مساحتی که فروشگاه های خرده فروشی در آن قرار دارند، تنظیم شده است:

منبع: Statista
مترجم: مهرداد دستورانی

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35584

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *