اَپ هایی که از سوی شرکت اپل برنده ی جایزه شدند

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان شرکت اپل جایزه ی بهترین اَپ را برای خلاقیت در طراحی دو اَپ IOS و Mac که علاوه بر خلاقیت اَپ های قدرتمندی هستند اعطا نموده است. هر ساله توسعه دهندگان اَپ در این شرکت برای رونمایی و تولید بهترین اَپ ها با یکدیگر رقابت میکنند. علاوه بر اینها شرکت اپل برای لوگوهای مختلفی که برای اَپ ها در نظر میگیرد نیز توانسته نهایت خلاقیت را به کار ببرد.

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر store house به عنوان زیباترین اپ برای ipad انتخاب شده است این اپ به کاربران این امکان را میدهد که تصاویر را به شکل اسلاید نمایش داده و آن را در اینستاگرام یا Dropbox با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

 

در کنار این اپ، Threes که یک بازی کوچک در قالب پازل طراحی شده یکی دیگر از خلاقیت های شرکت اپل بوده است. اپ دیگری که نهایت خلاقیت این شرکت را نشان داده است Cinemagraph است این اَپ به کاربران این امکان را میدهد که تصاویر زنده و متحرک ایجاد کنند.

 

در این میان PanoPerfect  نیز برنده ی جایزه از سوی شرکت اپل شد با استفاده از PanoPerfect کاربران میتوانند منظره یا طبیعتی را که در آن حضور دارند با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

اپ DayOne هم که در اصل یک اَپ گزارشی است به کاربران این امکان را میدهد که وقایع و یادداشتهای روزانه خود را در آن درج کنند این اَپ شبیه دفترچه خاطرات یا دفترچه یادداشت های روزانه است که برنده ی جایزه از سوی شرکت اپل شده است.

 

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 


به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *