اپل واچ به جای ساعت های لوکس سوییسی

بانکی دات آی آر: خیلی از شرکت‌های ساعت‌سازی معتقدند که ساعت‌های هوشمند، قرار نیست جای ساعت‌های معمولی را پر کنند و این دو صنعت متفاوت می‌توانند در کنار یکدیگر وجود داشته باشند. هر چه باشد، اگر بخواهید به مراسمی رسمی بروید، ساعت هوشمندتان را دست‌تان نمی‌کنید، بلکه به دنبال ساعت سوییسی گران‌تان می‌گردید.

به گزارش دیجی کالا، بر اساس گزارش ارایه شده، فروش ساعت‌های سوییس در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی، 8.5 درصد کاهش داشته است.

با این حال، شرکت‌های تکنولوژی، روز به روز ساعت‌های هوشمند خود را بیشتر شبیه به ساعت‌های معمولی و لوکس می‌کنند. برای مثال اپل با شرکت «ارمس» (Hermes) برای ساخت ساعت‌های هوشمند لوکس همکاری کرده است. این روند هم ظاهرا روی فروش ساعت‌های معمولی تاثیر گذاشته است. بر اساس گزارشی که خبرگزاری رویترز داده، فروش اپل واچ، روی فروش ساعت‌های سوییسی لوکس تاثیر منفی گذاشته است.

بر اساس گزارش ارایه شده، فروش ساعت‌های سوییسی در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی، 8.5 درصد کاهش داشته است. این میزان کاهش، در ماه سپتامبر به 9.9 درصد هم رسیده است.

البته تمام تقصیر را هم نباید به گردن اپل واچ بیاندازیم. فروش ساعت‌های سوییسی که قیمتی بین 200 تا 500 دلار داشته‌اند، کم شده است. این محدود‌ه‌ی قیمت، دقیقا محدوده‌ی قیمتی است که ساعت‌های هوشمند در آن فروخته می‌شوند.

این موضوع را هم باید در نظر گرفت که به‌طور کلی، گوشی‌های هوشمند رکود بازار ساعت‌های معمولی را نتیجه داده‌اند. فکر می‌کنید ساعت‌های هوشمند می‌توانند جای ساعت‌های معمولی را بگیرند؟

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *