این ۱۴ تئوری کسب و کار را از دست ندهید

کسب و کار راه انداختن و رونق دادن به آن کاری سخت و دراز مدت به نظر می رسد. البته مسلما انجام هر کاری سختی های خاص خودش را دارد و به ویژه مرحله شروع از همه سخت تر می نماید، اما تا وقتی می توان نظریه داد و برنامه ریزی کرد، چه باک از سختی کار.

به گزارش بانکی دات آی آر، تئوری ها یا همان نظریه های کسب و کار در این بین نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در آسان شدن مسیر راه اندازی و رونق آن دارند.

این نظریه ها حتی می توانند در جوانب دیگر زندگی نیز مورد استفاده قرار گیرند. ۱۴ تئوری کسب و کار پیش روی شماست که با خواندن و عملی کردن آنها می توانید بسیار به کسب و کار و حتی زندگی خود امیدوار شوید.

۱. آدم ها بهترین واکنش را نسبت به تئوری انگیزه نشان می دهند.

۲. تئوری های از پیش سنجیده شده را با تئوری های در حال ظهور به توازن برسانید.

۳. منابع را خردمندانه انتخاب کنید.

۴. اخلال گران نوآوری را بشناسیم.

۵. سبک و سنگین کنید.

۶. سرمایه خوب و سرمایه بد را تعریف کنید.

۷. مراقب باشید زود، دیر نشود.

۸. در دام از این شاخه به آن شاخه پزیدن گرفتار نشوید.

۹. نیاز مشتری را دقیقا بشناسید.

۱۰. فرضیه ها را پیش از عملیاتی شدن تست کنید.

۱۱. قطعات یا مواد اولیه را خودتان تولید کنید (از کسی نخرید).

۱۲. در هر کاری یک دست پنهان وجود دارد.

۱۳. هدف خود را از اول بنویسید تا اشتباه نکنید.

۱۴. به دنبال شکستن چارچوب ها باشید تا تئوری های جدید را کشف کنید.

 

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *