بازاریابان مالی، تمرکز بر تبلیغات موبایلی را افزایش میدهند

بانکی دات آی آر: ازآنجاییکه مشتریان زمان زیادی را صرف استفاده از دستگاه های موبایل خود کرده و به حساب های خود از طریق تلفن های هوشمند و تبلت ها سر میزنند، بازاریابان الکترونیکی از تزریق پول توسط موسسات مالی در تمامی زوایای پدیده ی موبایل (شامل نگاره های موبایلی، جستجوهای موبایلی، ویدئوهای موبایلی و حتی برنامه های خریدی رسانه های موبایلی) خبـر میدهند. تنها در همین سال، موسسات مالی ۳.۴۹ میلیارد دلار خرج تبلیغات موبایلی و پروژه های بازاریابی الکترونیکی کرده اند_ مبلغی که تقریبا نیمی از مجموع کل سرمایه گزاریهای تبلیغاتی دیجیتال در جهان است. بدین ترتیب بازاریابان مالی مخارج خود در زمینه ی موبایل را بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴، افزایش داده اند.

نرخ کلیک خوری (CTR) نگاره های تبلیغات موبایلی در دسته ی خدمات مالی نسبتا پایین است. بر اساس اعلام موسسه ی PointRoll در سال 2014، در میان تبلیغات موبایلی، صنایع بیمه ای با متوسط 0.28% چهارمین بیشترین نرخ کلیک خوری را داشته اند؛ حال آنکه صنعت بانکداری با 0.18% سومین کمترین نرخ کلیک خوری را بخود اختصاص داده است. داده های شرکت دیجیتال Adform نرخ پایین تری را برای کلیک خوری نگاره های تبلیغاتی برای امور مالی شخصی نشان میدهد_0.15%؛ به گفته ی آدام کـَسـپـِر، مدیر امور رسانه ای آمریکای شمالی شرکت Havas Media: “بنظرم بنرهای موبایلی خیلی خوب کار نمیکنند”. وی می افزاید: شیوه های ترغیب کننده تر مانند ویدئوهای موبایلی برای شرکت های مالی بهتر کار میکنند.
منبع: thefinancialbrand.com

مترجم: مهرداد دستورانی

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *