بانکی دات آی آر: تغییر رفتار افراد در زمینه نحوه پرداخت بهای کالاها امری دشوار است.اکثر افراد روش پرداختی را انتخاب میکنند که به آن عادت دارند یا روشی را که اقتضای شرایط باشد برمیگزینند نه روشی که ناشی باشد از ارتباط فردی.
خب شما چگونه میتوانید افراد را قانع کنید تا نه تنها یک پلتفورم پرداخت جدید –مثلاً Apple Pay – را انتخاب کنند بلکه شرکت شما را نیز به عنوان ارائهدهنده این خدمات انتخاب کنند؟
Citibank اخیراً با کمپین #SoLongWallet خود به شیوهای هوشمندانه با این چالش مقابله کرده است.در این راهکار هدف آن است که مفهوم غیراحساسی پرداخت موبایلی از طریق مرتبط کردن آن به تجربه خیلی احساسی کنارگذاشتن کیف پول جذابتر شود.
آنچه باعث میشود تا این کمپین تأثیرگذار گردد وسعت کاربرد آن است که برخی از انها عبارتاند از:
• کمپینی از پستهای افراد تأثیرگذار اجتماعی
• ارسال پیامهایی از سوی فعالان معروف اینترنتی
• اجرای زنده یک سری برنامههای مرتبط در مراکز خرید پر رفتوآمد